ساغلام به دنبال شکست طلسم نحس

1400/12/21 - 13:43 - کد خبر: 60245 نسخه چاپی

نصر: از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، در ادامه هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم تراکتور تبریز در حالی میزبان فولاد خواهد بود که نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارد و بایستی طلسم ۱۱ هفته بدون برد را بشکنند.
از روزی که ارطغرول ساغلام هدایت تراکتور را به عهده گرفته، شرایط این تیم بهتر از قبل شده منتهی هنوز تراکتور یک مشکل بزرگ دارد و آن هم عدم موفقیت این تیم در فاز نتیجه‌گیری است و همین موضوع در چند هفته آتی دردسر بزرگی را برای سرخ پوشان ایجاد خواهد کرد.
البته فولاد رکوردی برعکس تراکتور ثبت کرده است و شاگردان نکونام هفته گذشته بعد از 36 هفته در خانه باختند و قطعا دوست ندارد برای دومین بازی متوالی امتیاز از دست بدهد.
هفته گذشته نیز تراکتور با شهرخودرو به تساوی بدون گل رسید و فولاد با نتیجه 1-2 به ذوب آهن باخت که انتظار می رفت شاگردان ساغلام با پیروزی مقابل تیم قعر جدولی شهر خودرو، دست پر از مشهد بازگردند.
سرخ پوشان تبریزی در سه هفته اخیر ۳ تساوی داشته اند و فولادی ها نیز در سه دیدار قبلی یک شکست، یک تساوی و یک برد کسب کرده اند. البته  آمار بازی های دو تیم هم نشان می دهد اغلب دیدار های این دو تیم کم گل تمام می شود و در سه بازی اخیر هم سه تساوی مقابل به دست آورده اند که در آخرین تقابل دو تیم مقابل هم نتیجه بازی بدون گل به اتمام رسید.
در حال حاضر هم تراکتور با ۱۷ امتیاز به رده سیزدهم جدول و چسبیده است و معلوم نیست از نحسی رده سیزدهم خارج خواهد شد یا خیر. در مقابل فولاد نیز با ۲۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و با برد مقابل تراکتور چند پله می تواند بالاتر برود.

با این حال گفتنی است دیدار تیم های تراکتور و فولاد از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با قضاوت شریفی برگزار خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
ساغلام به دنبال شکست طلسم نحس نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار