گزارش/

بزرگ‌ترین گردهمایی جوانان مدیریت پروژه در شمال غرب کشور

1400/12/21 - 09:26 - کد خبر: 60227 نسخه چاپی

نصر: دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز میزبان بزرگ‌ترین گردهمایی جوانان مدیریت پروژه در شمال غرب کشور بود. 

به گزارش نصر، این مراسم با حضور انبوه جوانان علاقه‌مند و نمایندگان انجمن مدیریت پروژه ایران برگزار شد و طی آن  فرهاد نصرالله پور دبیر این انجمن، برنامه‌های آتی آن را برای توسعه فرهنگ مدیریت پروژه در کشور برشمرده و اظهار امیدواری نمودند با تشکیل شبکه جوانان مدیریت پروژه در شمال غرب کشور از ظرفیت‌های بالقوه جوانان این خطه از ایران‌زمین به‌منظور ترویج و توسعه مهارت‌های مدیریت پروژه‌ها نهایت استفاده به عمل آید. 
 

در ادامه برنامه  ایوب علیون, نائب رئیس هیات مدیره شاخه شمالغرب انجمن مدیریت پروژه ایران, ضمن ابراز امیدواری از حضور خیل کثیر دانشجویان و علاقه مندان به حوزه مدیریت پروژه که یکبار دیگر نام کلان شهر تبریز را بعنوان شهر اولین ها در اذهان تداعی نمودند, خواستار توجه و مساعدت ویژه مسئولین منطقه در راستای نهادینه نمودن و بکارگیری دانش مدیریت پروژه مطابق با استاندارهای روز دنیا و نیل به بومی سازی آن در پروژه های منطقه جهت حصول اهداف آنها در موعد مقرر و با بالاترین کیفیت ممکن و همچنین تقلیل هر چه بیشتر هزینه های آنها شدند. 
 انتهای این گردهمایی بر اساس رأی‌گیری به‌عمل‌آمده  ناصر خوزم به‌ عنوان رئیس شبکه جوانان شمال غرب انتخاب و رؤسای کمیته‌های تخصصی این شبکه نیز مشخص گردیدند. 
هدف از این برنامه ایجاد انگیزه برای توسعه مهارت‌های مدیریت پروژه در بین جوانان و تربیت نیروی انسانی متخصص برای تصدی مشاغل تخصص در پروژه‌ها بوده و برای نخستین‌بار در شهر تبریز برگزار می‌گردد.
انتهای پیام/
بزرگ‌ترین گردهمایی جوانان مدیریت پروژه در شمال غرب کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار