خبر/

مس سونگون نائب قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

1400/12/20 - 22:53 - کد خبر: 60221 نسخه چاپی

نصر: تیم مس سونگون ورزقان با پیروزی مقابل شهروند ساری نائب قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شد.

به گزارش نصر، قطار لیگ برتر فوتسال ایران در حالی امروز به ایستگاه آخر خود رسید که تیم مس سونگون ورزقان در آخرین دیدار خود از فصل باید به مصاف مهمان خود یعنی شهروند ساری می رفت.
لاله های نارنجی که در این فصل قهرمانی را بعد از چهار فصل از دست داده بودند در این دیدار برای کسب مقام نائب قهرمانی به میدان رفتند و در مقابل شهروند ساری که در پایین جدول قرار داشت، برای بقا در لیگ بایستی در این دیدار پیروز از زمین خارج می شدند اما این مس سونگون بود که توانست گل اول را به ثمر رساند. 
البته این پایان کار نبود و دقایقی دیگر هم مس سونگون پس از اعمال فشار روی تیم حریف توانست گل دوم را به ثمر برساند تا نیمه اول با برتری دو بر صفر مس به پایان برسد.
در نیمه دوم تیم شهروند که برای جبران به میدان رفته بود، از همان ابتدا با سیستم پاورپلی بازی را در دست گرفت اما در ۲۰ دقیقه دوم نتواست کاری از پیش ببرد و با همان نتیجه دو بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
درنهایت مس با این پیروزی ۶۰ امتیازی و عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد و تیم شهروند ساری با ۱۷ امتیاز از لیگ برتر خداحافظی و به دسته پایین تر سقوط کرد.
نکته منفی این دیدار، توهین مسئولین برگزار کندده بازی بود که از سوی فدراسیون و استان های دیگر در این دیدار حاضر شده بودند و با لحنی تند با خبرنگاران استان و عوامل حاضر در مسابقه برخورد کردند که علت این تندخویی مشخص نبود.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
مس سونگون نائب قهرمان لیگ برتر فوتسال شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار