سرپرست شهرداری تبریز؛

ماهیت تشکیل میز خدمت، افزایش رضایتمندی شهروندان است

1400/12/20 - 20:18 - کد خبر: 60217 نسخه چاپی

نصر: سرپرست شهرداری تبریز گفت: ماهیت تشکیل میز خدمت در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز، افزایش رضایتمندی شهروندان است که نتایج شگرفی بر عملکرد ما و شرایط جامعه دارد.

به گزارش نصر، مهدی یوسفی در حاشیه‌ی برگزاری میز خدمت در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز اظهار کرد: ضمن تشکر از متولیان مصلی تبریز به‌خصوص نماینده ولی فقیه در استان که مقدمات این میز خدمت را فراهم کرده‌اند، امیدوارم روزی برسد که تمام مشکلات شهروندان رفع شده و کسی پشت این میزها نایستد و ما نیز به اهداف اولیه خود یعنی کسب رضایت شهروندان دست یابیم.  
وی خاطرنشان کرد: برخی مسائل مطرح شده در این میز خدمت نیازمند همراهی و تعامل با سایر ادارات است اما برخی خواسته از نظر قانونی لاینحل است که تلاش می‌کنیم در قالب‌های دیگر حل کنیم.  
سرپرست شهرداری تبریز یادآور شد: تلاش می‌کنیم ۸۰ درصد مراجعات را در قالب قوانین و مقررات و مساعدت و مابقی را با تعامل با دیگر ادارات حل کنیم.  
وی با اشاره به صدور حکم تخریب در برخی از آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ تأکید کرد: هیچ حکم تخریبی در ابتدای کار صادر نشده است و با طی روند خاص و بررسی بیشتر این احکام صادر می‌شود و اگر ساختمان استحکام داشته باشد، و شرایط و حقوقی که حق همسایه را از بین نبرد، می‌تواند تبدیل به جریمه شود.  
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یوسفی افزود: اگر این شرایط را نداشته باشد و منجر به آسیب‌های اجتماعی و صدمات جانی شود، در این مورد مانع آن می‌شویم و به کمیسیون‌های ویژه ارجاع می‌دهیم.  
انتهای پیام/
ماهیت تشکیل میز خدمت، افزایش رضایتمندی شهروندان است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار