استاندار آذربایجان شرقی:

"موقعیت مهدی" تبلور فرهنگ دفاع مقدس بود/ قدردانی از عوامل فیلم

1400/12/19 - 20:05 - کد خبر: 60189 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: فیلم "موقعیت مهدی" تبلور تمام فضیلت‌های اخلاقی و فرهنگ دفاع مقدس بود و امیدوارم این فیلم برای همه کسانی که می‌خواهند در حوزه دفاع مقدس کارکنند الگو باشد.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در دیدار با عوامل فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" اظهار داشت: عوامل این فیلم همانند رزمندگان دفاع مقدس به کار خود ایمان داشتند و مانند یک روح در جسم‌های مختلف، حقیقت آن دوران را دوباره نشان دادند.
وی با بیان اینکه فیلم موقعیت مهدی از لحاظ عاطفی هم فیلم زیبایی بود، افزود: چهره‌ها و صحنه‌های به نمایش درآمده در این فیلم بسیار به واقعیت‌های زندگی شهید مهدی باکری و همرزمانش نزدیک بود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به استقبال خوب مردم از این فیلم، گفت: بعد از سال‌ها یک اثر خوب در قدوقامت دهه ۶۰ را در سینما دیدیم و امیدوارم این فیلم الگویی برای همه کسانی باشد که می‌خواهند در حوزه دفاع مقدس کار کنند.
 کارگردان فیلم موقعیت مهدی هم در این دیدار گفت: امثال شهید مهدی باکری و حمید باکری سرمایه ملی هستند و امیدوارم چنین فیلم‌هایی باعث شود که مردم فارغ از خط‌بندی و جناح‌بندی به هم نزدیک‌تر شوند.
سیدهادی حجازی‌فر با بیان اینکه تمام تلاش خود را در حد توان به کار گرفتیم، گفت: عوامل این فیلم کاملاً به کار خود ایمان داشتند و در شرایط سختی این فیلم ساخته شد.
 استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار با اهدای لوح سپاس، از آقایان و خانم‌ها:
- سیدهادی حجازی‌فر، کارگردان و بازیگر
- حبیب والی‌نژاد، تهیه کننده
- ژیلا شاهی، بازیگر
- معصومه ربانی‌نیا، بازیگر
- روح‌الله زمانی، بازیگر
- امیر زاغری، طراح صحنه
- سجاد نصرالهی، مجری طرح
- وحید حجازی‌فر، بازیگر
فیلم موقعیت مهدی تجلیل کرد.
شایان ذکر است اکران عمومی فیلم سینمایی موقعیت مهدی که جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص داده، از امروز در سینماها آغاز شده و نسخه تلویزیونی آن در قالب سریال هفت قسمتی به‌زودی روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.
انتهای پیام/
نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار