اختصاصی نصر/ 

مرگ مشکوک جوان تبریزی با کلت کمری !

1400/12/19 - 19:59 - کد خبر: 60181 نسخه چاپی

نصر: پرونده ای که این بار بر روی میز قاضی ویژه قتل شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب تبریز قرار می گیرد، حکایت از مرگ مشکوک جوانی در سه راهی اهر دارد.

به گزارش نصر، حوالی ساعت ۱۳ ظهر سه شنبه، ۱۷ اسفندماه سال جاری بود که گزارش مرگ جوانی در سه راهی اهر، حوالی روستای "ملک کیان" به بازپرس ویژه قتل شعبه شش دادسرای عمومی و انقلاب تبریز مخابره می شود و وی بلافاصله به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی جسد و کشف رمز و راز مرگ مشکوک این جوان عازم صحنه جنایت می شود.
جوانی که از مدت ها پیش با همسر خود اختلاف داشته و نهایتا سه شنبه، ۱۷ اسفند ماه سال جاری، به صورت توافقی در یکی از دفترخانه های تبریز طلاق خود را ثبت می کنند؛ اما بلافاصله بعد از ثبت طلاق، مرد جوان از شدت عصبانیت با اسلحه کلت کمری که همراه خود داشته است، یک تیر هوایی به سقف دفترخانه شلیک و سریع محل را ترک و با ماشین شخصی خود به سمت جاده اهر حرکت می کند؛ اما در بین راه به طرز مرموزی زندگی اش پایان می یابد.
گزارش نصر حاکی است، تحقیقات در مورد مرگ مشکوک این جوان و این که آیا وی واقعا خودکشی کرده است و یا این که جنایتی علیه این مرد جوان رخ داده است، توسط تیم جنایی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز و نیز کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.
انتهای پیام/
مرگ مشکوک جوان تبریزی با کلت کمری ! فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار