اختصاصی نصر |

درخشش تیم "سارای" در نمایشگاه مشاغل آناتولی ترکیه 

1400/12/19 - 14:54 - کد خبر: 60176 نسخه چاپی

نصر: تیم سارای (بازار آنلاین صنایع دستی) برای گسترش مناسبات بین المللی خود، معرفی ظرفیت های صنایع دستی کشور به خصوص آذربایجان شرقی و همکاری های بیشتر با کشور ترکیه در نمایشگاه مشاغل آناتولی (DAKAF22) که در شهر ارزوم کشور همسایه برگزار شد، شرکت کرد. 

به گزارش نصر، نمایشگاه مشاغل آناتولی (DAKAF22) که به میزبانی دانشگاه آتاتورک ارزروم ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه سال جاری با حضور حدود 50 هزار بازدیدکننده و 450 شرکت برگزار شد و ۳۰۰ شرکت از شهرهای مختلف ترکیه در آن حضور داشتند، فرصت ویژه ای برای شرکت های نوآور و دانش بنیان آذربایجان شرقی بود و از همین رو ۱۰ شرکت با همکاری پارک علم و فناوری استان در نمایشگاه مشاغل آناتولی حضور یافتند که یکی از آنها شرکت آداک تکین سارای (بازار آنلاین صنایع دستی) بود. 
 

غرفه این شرکت، با  نمایش گذاشتن صنایع دستی هنرمندان ایران و همچنین آذربایجان شرقی صنایع دستی در نمایشگاه DAKAF22 توجه بسیاری از بازدیدکنندگان به خود جلب کرد و مسئولان دولتی شهر ارزروم ترکیه از جمله شهردار ارزروم و رئیس دانشگاه ارزروم و... از غرفه سارای بازدید کردند. 
بازار آنلاین صنایع دستی سارای با هدف ایجاد پلتفرمی برای فروش دست سازه‌های اصیل و باکیفیت هنرمندان و صنعتگران ایرانی قدم به عرصه گذاشت و با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا در راستای ایجاد روابط پایدار با شرکای تجاری داخلی و خارجی برای افزایش سهم از بازار از طریق کانال‌های مارکتینگ و فروش در سطح بین‌الملل تلاش می کند. 
احیای فرهنگ، سنت و صنایع دستی قدیمی و تلفیق آن با دنیای مدرن از طریق ارائه صنایع دستی دارای گواهی اصالت، گام موثری است که سارای برای شناساندن هر چه بیش‌تر صنایع دستی برمی‌دارد. 
در این میان تیم سارای برای گسترش مناسبات بین‌المللی خود معرفی ظرفیت های صنایع دستی کشور به خصوص آذربایجان شرقی و همکاری های بیشتر با کشور ترکیه در نمایشگاه مشاغل آناتولی (DAKAF22) که در شهر ارزوم کشور همسایه برگزار شد، شرکت کرد. 
این پلتفرم با توسعه محصول نرم‌افزاری به ارائه پلتفرمی چندوجهی برای فروش محصولات صنایع دستی پرداخته است، که هدف از طراحی این پلتفرم تسهیل فرآیند فروش آنلاین است. 
 

ایده این کسب و کار براساس برقراری ارتباط با تجار صنایع دستی ایران و استان و عرضه صنایع دستی در کشورهای همسایه به ویژه ترکیه، که فرهنگ آن بسیار نزدیک به فرهنگ کشور ما است، پایه‌گذاری شده است. 
حضور شرکت سارای در نمایشگاه مشاغل آناتولی ترکیه در شهر ارزروم نیز امضایی برای این ادعا است.
انتهای پیام/
درخشش تیم گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار