نمایندگان آذربایجان در نمایشگاه مشاغل ارزروم

1400/12/19 - 14:02 - کد خبر: 60142 نسخه چاپی

نصر: ۴۰ شرکت‌ فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و مرکز رشد دانشگاه تبریز در نمایشگاه مشاغل آناتولی (DAKAF22) که در شهر ارزوم ترکیه برگزار شد، حضور یافتند.

به گزارش نصر، این فناوران با هدف حضور در بازار های بین المللی و افزایش میزان صادرات محصولات فناورانه آذربایجان شرقی به کشور همسایه در نمایشگاه DAKAF22  که با عنوان نمایشگاه مشاغل آناتولی شناخته می شود، شرکت کردند.
این نمایشگاه که با شعار "استعداد همه‌جاست " باهدف حمایت از فارغ‌التحصیلان و نوآوران دانشگاه‌های، مؤسسات پژوهشی و فناوری منطقه برگزار می‌شود و موجب افزایش فرصت‌های شغلی و توسعه کسب‌وکار و استارتاپ ها در بین جوانان شده است.
 

این گزارش می افزاید، سومین دوره از  نمایشگاه شغلی آناتولی شرقی (DAKAF) به میزبانی دانشگاه آتاتورک ارزروم با حضور حدود ۵۰ هزار بازدیدکننده و ۴۵۰ شرکت برگزار شد و ۳۰۰ شرکت از شهرهای مختلف ترکیه در آن حضور داشتند.
 
در این نمایشگاه که ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی ارزوم  ترکیه در حال برگزاری است، شبکه سازی بسیار موثری بین صنایع مرتبط برقرار شد، در این نمایشگاه چندین موافقت نامه بین شرکت های فناور پارک با شرکت های ترکیه ای منعقد  شد.
این گزارش می افزاید، سرکنسول ایران در ارزروم، نماینده ویژه رئیس جمهور ترکیه، رئیس دانشگاه آتاتورک و پلی تکنیک ارزروم و استاندار و شهردار ارزروم و جمعی از مدیران شرق آناتولی ترکیه در غرفه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و مرکز رشد دانشگاه تبریز در نمایشگاه مشاغل آناتولی (DAKAF22) حضور پیدا کردند و همچنین از غرفه های فناوران استان نیز دیدن کردند.
 

 

این گزارش حاکی است، شرکت آداک تکین سارای (بازار آنلاین صنایع دستی)، شرکت کام هیراد نوژن، شرکت پترونام سهند، شرکت پیش‌فناوران نور پروژه آرتا، شرکت برنا فیدار رسا، شرکت تجهیز فن‌آوا صنعت، کیهان نیرو کیمیا جز ۴۰ تیم استانی حاضر در نمایشگاه نمایشگاه مشاغل آناتولی (DAKAF22) هستند.
انتهای پیام/
نمایندگان آذربایجان در نمایشگاه مشاغل ارزروم گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار