رئیس سازمان صمت استان؛

هر گونه سرمایه‌گذاری از بخش خصوصی، مورد استقبال تیم اقتصادی آذربایجان شرقی است

1400/12/18 - 16:47 - کد خبر: 60138 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از روحیه مثال زدنی صنعتگران آذربایجان شرقی تقدیر کرد و گفت: هر گونه سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی، مورد استقبال تیم اقتصادی استان است و از هیچ تلاشی برای کمک به صنایع دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در حاشه بازدید از واحدهای تولیدی صادراتی مصیبی و ملامین سازه تبریز ضمن اشاره به توان تولید انواع MDF نئوپان و پوشش‌های چوبی کف و دیوار در استان، گفت: به کمک صاحبان صنایع پرتوان استان، نه تنها واردات این محصولات به یک چهارم کاهش یافته است بلکه در صدر صادرکنندگان این قبیل محصولات به کشورهای همسایه هستیم.
وی با بیان اینکه تامین مواد اولیه و انرژی یکی از مهمترین چالش‌های صنعت ورق‌های چوبی چندلایه است، افزود: طی برنامه ریزی های کلان کشوری و طی بازه زمانی 4 ساله موضوع تامین انرژی صنایع به وضع مطلوب خواهد رسید.
وی به صنعتگران توصیه کرد تا رسیدن به وضع عادی، از روش‌های کم انرژی بر بویژه مولدهای گازی استفاده کنند.
پرنیان از صاحبان صنایع خواست تا ضمن تکمیل سبد محصولات متنوع، بازارهای صادراتی را مقصد تولیدات خود قرار دهند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، رئیس سازمان صمت استان و فرماندار شهرستان اسکو به اتفاق جمعی از معاونین سازمان از دو واحد بزرگ و عمده تولید محصولات فرآوری چوب مانند نئوپان، ام دی اف و پارکت بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت و راهکارها و تصمیمات لازم انجام شد.
انتهای پیام/
هر گونه سرمایه‌گذاری از بخش خصوصی، مورد استقبال تیم اقتصادی آذربایجان شرقی است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار