تجلیل از برگزیدگان جشنواره موسیقی سراسری جوان در شهرستان میانه

1400/12/18 - 11:24 - کد خبر: 60122 نسخه چاپی

نصر: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره موسیقی سراسری جوان در شهرستان میانه برگزار شد.

به گزارش نصر، "سیدقاسم ناظمی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم با اشاره بر اینکه آینده هر شهری بر اساس مهارت‌ افراد آن سنجیده می‌شود نه بر اساس علوم نظری گفت: در رقابتهای جشنواره سراسری موسیقی جوان از تعداد 11 نفر منتخب استان ۵ نفر از شهرستان میانه جایزه گرفته اند و این امر نشان دهنده ظرفیت بالای هنری در این شهرستان است.
وی با اشاره به پتانسیل هنری این شهرستان، راه‌اندازی هنرستان هنرهای تجسمی و هنرستان موسیقی در این شهرستان را راهگشای فعالیت هنرمندان جوان در این شهرستان عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای فرهنگ و هنر شهرستان اظهار امیدواری کرد که میانه جایگاه اصلی خود در این حوزه را یافته و نقش تاثیرگذاری در تعالی و بالندگی فرهنگ و هنر شهرستان داشته باشد.
در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: بالندگی هر جامعه‌ای در گرو بالندگی فرهنگ و هنر آن جامعه بوده و این هنرمندان هستند که می‌بایست این امر را محقق می‌سازند.
وی اضافه کرد: می‌توان گفت که اگر فرهنگ و هنر را از جامعه‌ای حذف کنند، ناگزیر هویت را از آن جامعه حذف کرده‌اند و امیدواریم هنرمندان  با دوراندیشی، در راه گسترش و توسعه فرهنگ و هنر کوشا باشند.
گفتنی است از برنامه های جنبی این مراسم اجرای دو نوازی آقایان احسان و عرفان نجفی ، دونوازی اشکان و پارسا نایبی و تک نوازی سهند یعقوبی برگزیدگان جشنواره بود که در در پایان مراسم ازاین برگزیدگان موسیقی شهرستان با اهدای لوح ، تندیس و هدایایی تجلیل شد.
آیین تجلیل از پنج هنرمند برگزیده شهرستان میانه در جشنواره سراسری موسیقی جوان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، معاونین اداره کل، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، جمعی از روسای ادارات شهرستان، خانواده هنرمندان و برگزیدگان جشنواره در سالن سینما فرهنگ میانه برگزار شد.
انتهای پیام/
تجلیل از برگزیدگان جشنواره موسیقی سراسری جوان در شهرستان میانه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار