استاندار آذربایجان شرقی؛

میوه شب عید در آذربایجان شرقی تامین شده است

1400/12/18 - 10:44 - کد خبر: 60116 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: کمبودی از نظر میوه در استان نداریم و نیاز شب عید مردم به اندازه کافی خریداری و در انبارها ذخیره شده است.

به گزارش نصر، عابدین خرم در بازدید از روند تأمین و توزیع میوه شب عید بر لزوم نظارت جدی بر عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم تاکید کرد.
وی تاکید کرد: مهم‌ترین بحث در تأمین میوه شب عید، کیفیت و قیمت آن است که گروه‌های بازرسی باید به طور دقیق نظارت کنند تا میوه با قیمت مصوب و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.
خرّم اظهار داشت: کار آماده‌سازی و سورتینگ میوه در انبارها از امروز انجام می‌شود و میوه شب عید از روز جمعه به تدریج وارد میادین توزیع شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
استاندار آذربایجان شرقی به منظور بررسی وضعیت تأمین و توزیع میوه شب عید، به همراه مسئولان دستگاه‌های مربوطه، از دو انبار میوه در تبریز بازدید و دستورهای لازم را برای عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم صادر کرد.
وی در این بازدید با توضیحات مسئولان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در جریان روند تأمین و توزیع میوه شب عید قرار گرفت و دستورهای لازم را برای عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم صادر کرد.
انتهای پیام/
میوه شب عید در آذربایجان شرقی تامین شده است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار