مربی تیم ماشین‌ سازی تبریز؛

امیدوارم شاهد روزهای خوش ماشین‌سازی باشیم

1400/12/18 - 09:29 - کد خبر: 60110 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز عنوان داشت: حامی جدید مالی باشگاه برای نشان دادن حسن نیت خود، پاداشی به کل اعضای تیم پرداخت کرد.

به گزارش نصر، مهدی حاتمی،  مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز، عنوان داشت: متاسفانه وضعیت ماشین‌سازی در چند ماه گذشته به‌گونه‌ای بوده است که حتی شاید افرادی که پیگیر اخبار ورزشی نیستند با حواشی بوجود آمده برای تیم، از اوضاع و احوال ماشین‌سازی مطلع شدند.
وی ادامه داد: همه فوتبال دوستان به خوبی مطلع هستند که ماشین‌سازی تبریز قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور است اما در چند سال گذشته برخی سومدیریت‌ها در این تیم باعث شده است تا شاهد اتفاقات و نتایج تلخی برای این تیم ریشه‌دار باشیم.
مربی تیم ماشین‌سازی در ارتباط با آخرین وضعیت مالکیتی این باشگاه، گفت: چند هفته پیش مجددا مالکیت باشگاه به یونس قربانی واگذار شد و ظاهرا وی نیز اقدامات لازم برای بهبود بخشیدن به این تیم را انجام می‌دهد. طی رایزنی‌های که مالک باشگاه انجام داده است، یک حامی مالی به باشگاه قول کمک داده است.
حاتمی افزود: بعد از تساوی مقابل رایکا بابل و حتی شکستی که مقابل تیم شهرداری آستارا داشتیم، حامی مالی تیم برای اینکه حسن نیت خود را به اعضای تیم ثابت کند، پاداش و هدایایی برای تمامی اعضای تیم در نظر گرفته بود که خوشبختانه پرداخت شد.
وی در خصوص عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم، اظهار داشت: یکی از موضوعات اصلی، بحث مطالبات مالی اعضای تیم است. ظاهرا و طی مطالبی که ما شنیدیم، متاسفانه روند واگذاری و ثبت شرکت به بوروکراسی اداری برخورده است. در این شرایط بهتر است مدیران و مسئولان ارشد شهری و استانی کمک حال تیم باشند.
مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: نزدیک به عید نوروز هستیم اما متاسفانه تابدین لحظه هیچ یک از اعضای تیم ماشین‌سازی از بابت مطابات خود دریافتی نداشتند. حامی مالی جدید باشگاه قول‌ها و اقدامات مساعدی برای رفع مشکلات انجام دادند که امیدوارم مسئولان ارشد شهری و استانی هم دست به دست هم دهند تا بتوانیم شاهد روزهای خوش ماشین‌سازی باشیم.
انتهای پیام/
امیدوارم شاهد روزهای خوش ماشین‌سازی باشیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار