مدیر عامل ایران خودرو:

خودروهاى کف کارخانه به صفر خواهد رسید

1398/08/18 - 16:49 - کد خبر: 6009 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل ایران خودرو از انجام رایزنى هایى براى تامین نقدینگى این شرکت خبر داد و گفت: در آینده نزدیک خبرهاى خوشى در این زمینه اعلام خواهد شد.

 به گزارش نصر، فرشاد مقیمى  درباره چگونگى تامین نقدینگى ایران خودرو با وجود لغو تخصیص منابع ارزى از سمت بانک مرکزى توضیح داد: بخشى از نقدینگى ما از طریق سرفصل هاى درآمدى مانند تحویل خودروهاى ناقص تامین مى شود و تاکید ما این است که این نقدینگى صرف تولید شود نه موارد غیر تولیدى.
وى افزود: همچنین رایزنى هایى براى تامین نقدینگى انجام داده ایم که تا چند روز آینده خبر خوش آن اعلام خواهد شد.

مقیمى درباره روند تکمیل خودروهاى ناقص کف کارخانه بیان کرد: ظرف دو ماه، ٣۰هزار خودروى ناقص کف کارخانه به همت قطعه سازان تکمیل و تحویل مشترى داده شده و در مدت کوتاه تعداد این خودروها به صفر خواهد رسید و دیگر تولید خودروى ناقص نخواهیم داشت.

وى درباره تاثیر میزگردهاى داخلى سازى قطعات بر تکمیل خودروهاى ناقص تاکید کرد: سیاست داخلى سازى براى تمام تامین کنندگان قطعه در دستور کار قرار دارد، تا کنون نیز ١٩قطعه که وارداتى بوده داخلى سازى شده و این اقدام تاثیر بسزایى در تکمیل خودروهاى ناقص داشته است.

مقیمى با تاکید بر اینکه با اقدامات صورت گرفته در صنعت خودرو، تحریم ها دیگر اثر چندانى ندارند، درباره وضعیت این شرکت در نیمه دوم امسال خاطرنشان کرد: ابتدا هدف ما تکمیل خودروهاى کف کارخانه و سپس افزایش تیراژ است که با این اهداف و اقدامات انجام شده امیدواریم در نیمه دوم سال زیان ده نباشیم.

انتهای پیام/

خودروهاى کف کارخانه به صفر خواهد رسید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار