عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

طرح اعتبار  ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای احداث راه های روستایی تصویب شد

1400/12/17 - 13:07 - کد خبر: 60077 نسخه چاپی

نصر: عضو کمیسیون تلفیق بودجه و نماینده مردم مراغه و عجب شیر در  مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد اعتبار  ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای احداث راه های روستایی در مجلس مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت.

به گزارش نصر، علی علیزاده افزود: در جلسه بررسی بودجه در بخش هزینه ها، پیشنهاد اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومانی با موضوع احداث راه های روستایی با اولویت احداث راه در روستاهای فاقد هر گونه راه دسترسی به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.
وی ادامه داد: بر این اساس و با تصویب این پیشنهاد، وزارت راه و شهرسازی این اعتبار را به روستاهایی اختصاص خواهد داد که فاقد هر گونه راه دسترسی هستند و باقیمانده آن در بخش تعمیرات و آسفالت جاده های روستایی هزینه خواهد شد.
وی اضافه کرد: با تصویب این میزان اعتبار، زمینه برای بهبود راه های روستایی در روستاهای محروم کشور و به ویژه شهرستان مراغه در سال آینده فراهم خواهد شد.
وی افزود: هم اکنون بیش از ۴۰ روستا در بخش سراجوی شرقی مراغه وجود دارند که فاقد هر گونه راه احداث شده هستند، به طوری که در زمستان امسال برخی از روستاهای فاقد راه بیش از سه ماه در محاصره برف بودند و امکان دسترسی به خدمات شهری نداشتند.
انتهای پیام/
طرح اعتبار  ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای احداث راه های روستایی تصویب شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار