هافبک تیم ماشین‌سازی تبریز؛

توانستم زحمات بچه‌ها را تکمیل کنم/ در هنگام زلزله خواب بودم!

1398/08/18 - 16:27 - کد خبر: 6006 نسخه چاپی

نصر: هافبک تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: بعد از مساوی مقابل پرسپولیس، به سه امتیاز خانگی مقابل ذوب‌آهن نیاز داشتیم تا شخصیت تیممان را ثابت کنیم.

به گزارش نصر به نقل از فارس، احمدرضا زنده‌ روح در گفت‌وگویی در خصوص دیدار دیروز مقابل ذوب‌آهن اصفهان که با پیروزی تیم تبریزی به پایان رسید، اظهار داشت: در این هفته‌ها بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. دیروز هم بازی سختی داشتیم. هر دو تیم نیاز به برد داشتند و می‌دانستیم که یک رقابت نزدیک خواهد بود.

وی ادامه داد: در دقیقه یک، یک اشتباه داشتیم و بازیکنان حریف هم از همین اشتباه استفاده کردند و به گل رسیدند. در ادامه توانستیم به خوبی خودمان را جمع کنیم و موقعیت‌هایی را هم به دست آوردیم، اما نتوانستیم در نیمه اول به گل برسیم. با این حال، در نیمه دوم توانستیم در دقایق پایانی گل خورده را جبران کنیم و گل پیروزی را هم به ثمر برسانیم.

زنده‌ روح در مورد گلی که در دقیقه 92 به ثمر رساند و بعد از پنج هفته باعث پیروزی تیم ماشین‌سازی شد، عنوان کرد: لطف خدا بود که توانستم زحمات بچه‌های تیم را که از جان و دل تلاش کردند را تکمیل کنم. از این اتفاق خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعدی هم برای تیمم مثمرثمر باشم.

وی در مورد اینکه با گلزنی ذوب‌آهن باعث شد سه امتیاز خانگی به حساب ماشین‌سازی واریز شود، گفت: این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود. نیاز داشتیم پس از تساوی مقابل پرسپولیس، یک سه امتیاز خانگی را هم به دست بیاوریم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. ما باید این سه امتیاز را کسب می‌کردیم تا شخصیت تیم را نشان بدهیم و ثابت کنیم که تیم ما می‌تواند شرایط خیلی بهتری داشته باشد.

هافبک ماشین‌سازی در مورد اینکه معمولا گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر می‌رساند اما این بار در جریان بازی دروازه حریف را باز کرد، اظهار داشت: قسمت همین بود. مهم نیست چگونه برای تیم گلزنی کنم. گل‌هایی که زدم، همه لطف خدا بوده و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانم همین روند را تکرار کنم و همین قدر برای تیم مثمر باشم.

زنده‌روح در مورد شرایط ماشین‌سازی پس از بازی هفته دهم گفت: با نتایجی که در دو هفته اخیر کسب کردیم، شرایط خوبی بر تیم حاکم شده و باید در آینده شرایط بهتری پیدا کنیم. در هفته بعد با گل‌گهر بازی داریم که این هم دیدار سختی برای ما خواهد بود. هنوز چند بازی سخت برای ما باقیمانده که باید تلاش کنیم در همه آنها نتایج خوبی به دست بیاوریم.

وی در مورد توهین‌هایی که در بازی ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس و سرمربی سبزپوشان تبریزی شد، اظهار داشت: حرف خاصی در این مورد ندارم. فقط به این جمله اکتفا می‌کنم که این صحبت‌ها زیبنده فوتبال ما نیست و دور از انصاف است که این‌گونه به افراد توهین شود. از توهین به رسول خطیبی ناراحت شدیم و امیدوارم دیگر این اتفاقات را در هیچ ورزشگاهی شاهد نباشیم.

هافبک ماشین‌سازی در مورد مصدومیت مهاجم برزیلی ماشین‌سازی و اشک‌های او که صحنه غم‌انگیزی را به وجود آورد، گفت: او روز تولدش بود و شب قبل از بازی هم ما به خاطر زلزله دچار استرس شده بود و از این موضوع ترس داشت. خیلی ناراحت بود و آرزو می‌کنم هرچه زودتر به شرایط خوب و آمادگی برسد. جپرسون دخسوس جوان است و باید به او کمک کنیم تا در تیم جا بیفتد و بتواند کمک بیشتری به تیم داشته باشد.

زنده‌روح در مورد زلزله‌ای که در استان آذربایجان شرقی رخ داد اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در لحظه وقوع زلزله خواب بودم و اصلا متوجه آن نشدم. کسی هم من را بیدار نکرد و نمی‌دانم اگر اتفاقی می‌افتاد چه می‌شد (باخنده). باید بابت این اتفاق به مردم استان آذربایجان شرقی و همچنین مردم اردبیل تسلیت بگویم. امیدوارم بعد از این شاهد چنین اتفاقات تلخی در هیچ شهری از ایران نباشیم.

وی در مورد مسائل مالی گفت: باشگاه تلاش می‌کند که به تعهدات مالی خودش عمل کند. تاکنون 20 درصد به ما پرداخت شده و دیروز هم قول دادم درصدی به ما داده شود. امیدوارم باشگاه همچنان بتواند به تعهدات خودش عمل کند و ما هم در طرف مقابل بتوانیم به تعهدات خودمان در قبال تیم و باشگاه عمل کنیم تا هم نتایج خوبی بگیریم و هم دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

توانستم زحمات بچه‌ها را تکمیل کنم/ در هنگام زلزله خواب بودم! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار