امام جمعه تبریز:

روحیه انقلابی جانبازان درس آموز است

1400/12/16 - 21:14 - کد خبر: 60043 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: روحیه انقلابی و جان فشانی جانبازان هشت سال دفاع مقدس برای آحاد ملت درس آموز است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلیمن محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه به مناسبت سالروز میلاد ابالفضل العباس (ع) و روز حانباز با حضور در منزل جانبازان ۷۰ درصد محمدرضا اعتصامی راد، علی رضایی و حسین خرده فروش باسمنج این روز را به آن‌ها تبریک گفت و از مجاهدت‌ها، رشادت ها و صبوری آن‌ها و خانواده معظم تجلیل کرد.
وی با بیان اینکه حامل سلام رهبر انقلاب به سه جانباز دفاع مقدس تبریزی است، تکریم جایگاه جانبازان و نیز قدردانی از خدمات کریمانه همسران، فرزندان و مادران و پدران را وظیفه ای آحاد مردم و به خصوص مدیران و مسئولان دانست.
آل هاشم اظهار داشت: بانوانی که با جانبازان عزیز زندگی مشترک دارند خودشان را وقف خدمت به یادگاران جبهه و جنگ کرده‌اند و به‌ عنوان یک پرستار نقش‌آفرینی می‌کنند که این رسالت از عهده هر کسی بر نمی آید.
وی با تاکید بر اینکه باید از روحیه بالای انقلابی جانبازان درس آموخت، ادامه داد: مسئولان و خدمتگزاران مردم باید با درس آموزی از اعمال و رفتارهای خدایی این انسان‌های والا و با پرهیز از تظاهر و ریاکاری گره‌های زندگی آحاد جامعه به خصوص در مسایل مالی و معیشتی را باز کنند.
آل هاشم اضافه کرد: امروز امنیت و آرامش کشورمان مدیون فداکاری ایثارگران و شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز است و همه باید قدر این نعمت ها را بدانند و در راه دفاع از آرمان‌های امام راحل، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب مانند آن‌ها جهادی عمل کنند.
انتهای پیام/
 روحیه انقلابی جانبازان درس آموز است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار