خبر/

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز منصوب شد

1400/12/16 - 11:15 - کد خبر: 60013 نسخه چاپی

نصر: « اصغر خوش فهم» به‌عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت ایران خودرو تبریز از طرف هیات مدیره این شرکت منصوب شد.

به گزارش نصر، در مراسمی که با حضور مسئولان و مدیران شرکت ایران خودرو تبریز برگزار شد؛ «اصغر خوش فهم» از سوی هیأت مدیره این شرکت به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس جدید هیات مدیره این شرکت معرفی شد.
حمید حاجی زاد منصور، مدیرعامل سابق شرکت ایران خودرو تبریز در این مراسم اظهار کرد: شرکت ایران خودرو تبریز در دوره جدید فعالیت‌ها قطعا از تجارب گذشته استفاده کرده و با رفع موانع احتمالی تولید، با تلاش و همدلی بیشتر و همچنین داشتن برنامه ریزی، در رشد و توسعه این مجموعه اقدام خواهد کرد.
حاجی زاد منصور تأکید کرد: قطعا با حضور مدیرعامل جدید در رأس این مجموعه، شاهد تغییرات فراوانی در توسعه کمی و کیفی شرکت ایران خودرو تبریز خواهیم بود.
در این مراسم، از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه حاجی زاد منصور به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره قبلی شرکت ایران خودرو تبریز تشکر و قدردانی شد.
گفتنی است؛ اصغر خوش فهم دارای لیسانس مهندسی متالوژی و فوق لیسانس مدیریت اجرایی از دانشگاه صنعتی اصفهان بوده و حضور بیش از ۲۷ سال تخصص و تجربه در صنعت خودروسازی کشور(گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا وگروه خودروسازی بهمن) از کارنامه وی در دوران مدیریتی بوده است.
تصدی مدیریت عامل و عضو هیات مدیره در شرکت‌های تحت پوشش مجموعه‌های فوق از سوابق اجرایی او بوده است.
انتهای پیام/
مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز منصوب شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار