استاندار اردبیل؛

استخر خلخال راه‌اندازی می‌شود

1398/08/18 - 16:08 - کد خبر: 6001 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: تنها استخر دولتی شهر خلخال پس از چند سال توقف و تعطیلی تعمیر و تجهیز شده و در اختیار علاقه‌مندان به این رشته ورزشی قرار می‌گیرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا ،اکبر بهنامجو امروز در بازدید از استخر شنای تعطیل شده فجر خلخال افزود: این مکان ورزشی از چند سال پیش به علت پوسیدگی بخشی از سقف و ساختمان و تاسیسات و تجهیزات بر روی ورزشکاران علاقه‌مند به رشته ورزشی شنا بسته شده است.

وی گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی و امکان‌پذیر نبودن تعمیر و تجهیز این استخر ، تعمیر و بازسازی آن به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده است.

وی اظهارداشت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی ۶ میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی ساختمان و تجهیزات گرمایشی استخر هزینه کرده و به مدت ۱۳ سال این مکان ورزشی را در اختیار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی مجدد استخر شنای فجر خلخال افزود: انتظار از سرمایه‌گذار برنده مزایده طرح تعمیر این مکان ورزشی دقت لازم در انجام امور تعمیرات و پایان کار بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و راه‌اندازی آن برای استفاده ورزشکاران رشته ورزشی شنا است.

استاندار اردبیل در بازدید از پروژه نیمه‌کاره ساختمان خوابگاه ورزشی اداره ورزش و جوانان خلخال نیز برای تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه و فراهم شدن زمینه میزبانی مسابقات مختلف ورزشی قول مساعد داد.

بهننامجو گفت: این پروژه از چند سال پیش در مرحله اسکلت فلزی متوقف و به دلیل تامین نشدن اعتبار مورد نیاز برای ادامه عملیات اجرایی نیمه‌کاره رها شده است.

وی در بازدید از زمین چمن فوتبال ورزشگاه تختی شهر خلخال نیز با اشاره به غیراستاندارد بودن ابعاد زمین چمن این ورزشگاه بر تکمیل عملیات اجرایی چمن مصنوعی فوتبال ورزشگاه پوریای ولی تاکید کرد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام/

استخر خلخال راه‌اندازی می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار