خبر/

واکنش راهداری به حذف درختان اتوبان کسایی تبریز

1400/12/16 - 10:28 - کد خبر: 60004 نسخه چاپی

نصر: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی به ویدئوی حذف درختان اتوبان کسایی تبریز واکنش نشان داد.

به گزارش نصر، در متن ارسالی روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی آمده است:
عملیات جابجایی درختان رفوژ کنارگذر جنوبی تبریز(شهید کسایی) برای احداث لاین سوم باند شمالی آن انجام می گیرد.
کنارگذر جنوبی تبریز (اتوبان شهید کسایی) به عنوان کنارگذر کلانشهر تبریز و حلقه ارتباطی راههای برون شهری منتهی به این مرکز استان و راههای شریانی و ترانزیت شمالغرب کشور، با چهار خط رفت و برگشت احداث شده و در زمان احداث پیش بینی ارتقای آن به شش خطه با تعریض از سمت رفوژ میانی منظور شده بود. 
 
 
با توسعه شهر به سمت این کنارگذر و اتصال معابر شهری به آن، تداخل ترافیک درون شهری با تراقیک برون شهری و بروز ترافیک سنگین و وقوع تصادفات متعدد، لزوم تعریض آن را بیشتر نموده است. 
کار احداث لاین سوم باند جنوبی آن در سالهای گذشته انجام شده و  با مصوبه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان در استانداری مبنی بر احداث لاین سوم باند شمالی آن با جابجایی درحتان رفوژ میانی، این عملیات آغاز گردیده است. 
 
 
پس از افزایش لاینهای عبور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، جداسازی دو باند با بلوک بتنی مفصلی (نیوجرسی) انجام خواهد شد. 
لازم به ذکر است که بنا به اعلام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، درختان پس از هرس و با دستگاه نهال کن به پارکهای شهر ار جمله پارک عباس میرزا منتقل می شوند.
 امید است اجرای این پروژه ضمن روان سازی ترافیک، به کاهش تصادفهای این محور کمک نماید.
انتهای پیام/
واکنش راهداری به حذف درختان اتوبان کسایی تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار