واکنش دیر هنگام استاندار به حواشی اخیر شورا و شهرداری تبریز/

خُرم هم به مخالفان استیضاح پیوست!

1400/12/14 - 15:34 - کد خبر: 59912 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی در واکنشی دیرهنگام به حواشی اخیر شورا و شهرداری تبریز پرداخت و از به کارگیری اهرم تغییر انتقاد کرد.

به گزارش نصر، زین العابدین رضوی خرّم، استاندار آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران به حواشی اخیر مدیریت شهری کلانشهر تبریز واکنش نشان داده و گفت: فرصت برای خدمتگزاری ابدی نیست و نباید با بی‌ثباتی این فرصت را زایل کرد از این رو معتقدم وضعیت پیش آمده در مدیریت شهری تبریز باید هرچه سریعتر به ثبات و کارآمدی بازگردد.
وی گفت: تغییر، تثبیت و انتخاب مدیران منوط به تاثیرگذاری بر بهبود شرایط مردم و تقویت روند خدمتگذاری است و قرار نیست با مشاهده ضعف احتمالی یا اختلاف‌نظرها، اهرم های تغییر را سریعا فعال کرد بلکه باید با اقدامات هدایتگر و تذکرات دلسوزانه، موجبات هم افزایی و کارآمدی سیستم را فراهم نمود.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: در جایگاه‌هایی که با رای مردم نسبت مستقیم یا غیرمستقیم دارند، نفیا و اثباتا دخالتی نداشته و نخواهم داشت و یک توصیه بیشتر ندارم که اگر برای جایگاهی مدیر یا مسئول انتخاب میشود، اهداف انقلاب اسلامی و شاخصه‌های کارآمدی برای نیل به اهداف سازمانی مورد توجه قرار گیرد تا شرایط مردم به سمت بهبودی رفته و ریل پیشرفت سرعت گیرد.
انتهای پیام/
خُرم هم به مخالفان استیضاح پیوست! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 2 نظر

  علی پور   2 سالها پیش  

لطفا بازرسانی برای مرز جلفا بیایند ببینند چه وضعی وجود دارد.

  تبریزی   2 سالها پیش  

اقای استاندار ممنون که به این زودی اعلام نظر کردید . مافیای زور و قدرت چنان چنگالهای خود را بر تن ادارات و مردم فرو کرده اند که ریختن خون مردم را شما تازه می بیند . شهرداری تبریز اخصاً و شهرداریهای شهرهای استان و شوراهای اسلامی ، ادارات اقتصادی ، ..... هر کدام به هر نحو لازم باعث عقب افتادگی جامعه و تحمیل فشارهای روحی و روانی بر مردم شده اند . اقای استاندار لطفا به منطقه آزاد ارس و مرزهای نوردوز و خصوصا به جلفا بیایید ببیند چه سیستمی بر این مرز حاکم است . وضعیت پایانه ها خراب ، مثل اینکه در این مرزها هزینه ای نمیشود و مسئولی نیست .
پژوهشیار