فرماندار تبریز؛

تبریز برای میزبانی میهمانان نوروزی آماده می شود

1400/12/14 - 14:00 - کد خبر: 59903 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی و میزبانی از میهمانان نوروزی پس از دوران سخت کرونایی خبر داد.

به گزارش نصر، علی جعفری آذر روز شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با تاکید بر اینکه تبریز باید مهیای پذیرش میهمانان نوروزی باشد، افزود: با توجه به ظرفیت های بسیار وسیع گردشگری، باید از هم اکنون نسبت به هموارسازی زمینه های حضور میهمان نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه اقدام شود.
وی اظهار داشت: مأموریت و رسالت تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان در دستورالعمل‌ها ‌و بخشنامه‌های مربوطه مشخص شده است و مردم نیز منتظر نتایج اقدامات و عملکرد ما هستند که باید تمامی دستگاه‌ها با جدیت به انجام ماموریت های خود در این خصوص بپردازند.
جعفری آذر با بیان اینکه تمام تلاش‌ها باید با نگاه واقع بینانه انجام بگیرد، ادامه داد: شهرستان تبریز در حوزه‌های مختلف خود را مهیای پذیرش میهمانان نوروزی می‌کند و در این زمینه باید امکانات رفاهی و تمهیدات لازم در ورودی ها و خروجی های شهرستان به انجام برسد.
وی به محدودیت‌های کرونایی طی دو سال گذشته اشاره و اضافه کرد: طی این مدت تمامی حوزه‌ها از شیوع این بیماری آسیب دیده‌اند که امید است با تداوم واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط آحاد مردم به خصوص میهمانان نوروزی شاهد رونق سفرهای ایمن باشیم.
فرماندار تبریز با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و آرزوی استقرار جامعه‌ ای بانشاط، مرفه، منظم و قانون‌مدار که جامعه‌ مدنظر انبیاء و اولیای الهی است، گفت: ما مسئولان نباید وظایف خود را مشمول مرور زمان کنیم و باید ایرادات و کاستی‌های موجود را مشخص، احصاء و برطرف کنیم.
جعفری آذر با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تبریز مساعی خویش را در امر ساماندهی، توسعه و ارتقای خدمات سفر و گردشگری به کار گرفته است، افزود: این ستاد با رویکرد مدیریت و برنامه‌ریزی سفرهای ایمن و مسئولانه و حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده و ایجاد نشاط اجتماعی و هدایت سفر به مناطق ایمن، با در نظر گرفتن مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تأمین آرامش روانی جوامع میزبان، فعالیت خواهد کرد.
انتهای پیام/
تبریز برای میزبانی میهمانان نوروزی آماده می شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار