فرماندار هشترود؛

بیمارستان هشترود با کمبود امکانات اولیه مواجه است

1400/12/14 - 11:12 - کد خبر: 59886 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود با انتقاد از نبود امکانات اولیه و اساسی در تنها بیمارستان شهر گفت: این بیمارستان باید به دستگاه‌های روز مجهز شود.

به گزارش نصر، علیرضا توری به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) هشترود افزود: وجود شکاف‌های موجود در دیوارها و سقف بیمارستان نگران کننده است و شاید این بیمارستان در برابر زلزله‌های بالای پنج ریشتر مقاوم نباشد.
وی خواستار مجازات پیمانکار این بیمارستان شد و گفت: جای سوال است که چرا این بیمارستان را در سال‌های گذشته تحویل گرفته‌اند و به جزئیات نپرداخته‌اند.
توری اضافه کرد: سال گذشته دوباره به هزینه گزاف قسمت‌هایی از این بیمارستان استحکام سازی شده، اما باز بیش از پنج میلیارد تومان هزینه برای بازسازی آن نیاز است.
وی ادامه داد: قرار گرفتن شهرستان هشترود در کنار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) با آمار حوادث جاده‌ای بالا و نیز مراجعه مردم شهرستان چاراویماق به آن برای دریافت خدمات درمانی، اهمیت مضاعفی به بیمارستان هشترود می‌دهد.
فرماندار هشترود گفت: متأسفانه تجهیزات و امکانات آزمایشگاه این بیمارستان قدمت ۴۰ ساله دارد و در اکثر مواقع یا آزمایش در آن وجود ندارد یا آزمایش صورت گرفته صحت ندارد.
وی با اشاره به اینکه دستگاه سونوگرافی بیمارستان هم مستهلک و قدیمی است و باعث سردرگمی بیماران می‌شود، خواستار خرید و دستگاه سونوگرافی جدید و به روز در این مرکز درمانی شد.
وی گفت: هشترود جزو معدود شهرستان‌های است که دستگاه لاپاراسکوپی در آن وجود دارد، اما به علت نبود لوازم جانبی اکنون بلا استفاده و راکد مانده است.
توری کمبود آمبولانس را از دیگر مشکلات این بیمارستان عنوان کرد و افزود: آمبولانس‌های این بیمارستان فرسوده و تصادفی هستند و بیماران در ارجاع به سایر شهرستان‌ها اذیت می‌شوند.
وی گفت: خوشبختانه چشم پزشک در بیمارستان داریم اما نبود دستگاه فیکو باعث می‌شود بیماران مورد عمل چشم پزشکی به تبریز ارجاع داده شوند.
توری ادامه داد: تا یک ماه آینده دستگاه سی تی اسکن نیز که داشتن آن جزو آرزوهای مردم این شهرستان است، در این بیمارستان نصب و راه اندازی خواهد شد.
انتهای 
بیمارستان هشترود با کمبود امکانات اولیه مواجه است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار