استاندار تاکید کرد:

جدیت و استمرار مسئولان آذربایجان‌شرقی در اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها

1400/12/13 - 17:11 - کد خبر: 59863 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی، طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها را گامی در راستای شفافیت در چرخه تولید، تأمین و توزیع دانست و بر جدیت و استمرار مسئولان امر در اجرای این طرح تأکید کرد.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: آذربایجان شرقی از نظر اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها جزو پنج استان برتر کشور است.
وی از پیگیری مسئولان و همراهی تولیدکنندگان در اجرای این طرح قدردانی کرد و گفت: هیچ موفقیتی جز با استمرار و مداومت ماندگار نیست و اهتمام مسئولان در اجرای این طرح نیز نباید کمرنگ شود.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بی‌ثباتی قیمت‌ها آزاردهنده است، افزود: کنترل تورم و تثبیت قیمت‌ها که در نهایت به نفع مصرف‌کننده است، از نتایج طرح درج قیمت تولید بر روی کالاها خواهد بود.
وی بر اقناع افکار عمومی در اجرای این طرح تأکید کرد و یادآور شد: معیشت مردم خط قرمز دولت سیزدهم است و بعد از اجرای این طرح هیچ دلیلی بر افزایش قیمت کالاها وجود ندارد.
خرّم همچنین بر تشدید نظارت‌ها در آستانه عید نوروز تأکید کردو گفت: مدیریت استان آماده است همه‌ی امکانات مورد نیاز برای انجام وظیفه نظارتی دستگاه‌ها را فراهم کند و هیچ بهانه‌ای برای کوتاهی در امر نظارت و بازرسی قابل قبول نیست.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی، از صداوسیما و رسانه‌ها نیز خواست تا درخصوص طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها اطلاع‌رسانی لازم را به مردم انجام دهند.
 انتهای پیام/
 جدیت و استمرار مسئولان آذربایجان‌شرقی در اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار