معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور؛

۸۰ هزار تن مرغ منجمد تا پایان سال در کشور توزیع می‌شود

1400/12/12 - 15:05 - کد خبر: 59839 نسخه چاپی

نصر: معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه ۸۰ هزار تن مرغ منجمد تا پایان سال در کشور توزیع می شود، گفت: تا امروز بیش از ۱۲۰ میلیون عدد تخم مرغ نطفه‌دار به کشور وارد و توزیع شده است.

به گزارش نصر، محسن اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید پشتیبانی امور دام استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۲ سال اخیر، سال های حساس و پر مشغله‌ای برای شرکت پشتیبانی دام بود، اظهار کرد: تکلیف شرکت پشتیبانی در طول سال توزیع ۳.۲ میلیون تن نهاده می‌باشد، اما با وجود آن از ابتدای امسال تاکنون ۶ میلیون تن حواله نهاده‌های دامی در کل کشور صادر شده که ۳۰ درصد کل نیاز کشور را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی یکی از بی‌حاشیه‌ترین و آرام‌ترین استان‌های شرکت پشتیبانی دام در کشور است، ادامه داد: از استان آذربایجان‌شرقی هیچ وقت هیچ مشکلی نداشتیم. 
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در سال گذشته ۱.۴ میلیارد دلار  فقط ارزش گردش ارزی و ۳۰ هزار میلیارد تومان ارزش گردش ریالی شرکت پشتیبانی بوده است، ادامه داد: امروز قیمت مرغ به زیر قیمت مصوب رسیده و این آرامش در بازار به واسطه واردات ۲۰۰ هزار تن مرغ منجمد و توزیع بیش از یکصد میلیون عدد تخم مرغ نطفه‌دار در کشور محقق شده است.
در پایان این مراسم از خدمات کریم صدیقیان در طول تصدی مسوولیت، تجلیل و صالح مومنی به عنوان سرپرست جدید شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی معرفی شد.
انتهای پیام/
۸۰ هزار تن مرغ منجمد تا پایان سال در کشور توزیع می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار