فرماندار اردبیل؛

زیرساخت‌های گردشگری اردبیل تکمیل می‌شود

1400/12/12 - 13:08 - کد خبر: 59829 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان باید تکمیل و توسعه یابد و در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش نصر، سیدمحمد اعتماد اعجازی روز پنجشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر اردبیل بر تسهیل روند خدمات‌دهی در آستانه عید و تعطیلات نوروزی در شهرستان اردبیل تاکید کرد و اظهارداشت: دستگاه های مربوطه باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه اردبیل بعد از رقابت با چند استان به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب شده است، گفت: در این زمینه فرمانداری اردبیل در کنار میراث فرهنگی قرار دارد تا از این ظرفیت مهم برای توسعه گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه استفاده شود.
فرماندار اردبیل از تشدید نظارت‌ها بر اصناف و بازار و نانوایی‌ها در آستانه عید به منظور کنترل قیمت کالاها خبرداد و ادامه داد: در این زمینه گشت‌های مشترک در سطح شهر حضور خواهند داشت.
وی همچنین از زیباسازی فضای شهری و ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل خبرداد. 
او بیان کرد: افرادی که واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند برای ایمن‌سازی هر چه زودتر نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند و در این زمینه مراکز تجمیعی و مراکز بهداشت آماده خدمات‌دهی می‌باشد.
اردبیل با استان‌های گیلان، زنجان، آذربایجان‌شرقی و کشور جمهوری آذربایجان همسایه است و گردشگری یکی از محورهای توسعه این خطه به شمار می‌رود؛ به طوری که پیش از شیوع ویروس کرونا سالانه پذیرای هشت میلیون نفر گردشگر داخلی و افزون بر ۱.۶ میلیون گردشگر خارجی بود.
انتهای پیام/
زیرساخت‌های گردشگری اردبیل تکمیل می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار