آمادگی مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی

1400/12/12 - 11:54 - کد خبر: 59826 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی  گردشگری مازندران با اشاره به آماده‌باش نوروزی در ورودی‌های مازندران از گلوگاه تا رامسر، گفت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه امسال در مازندران در دستور کار قرار دارد.

به گزارش نصر، مهدی ایزدی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری مازندران اظهار کرد: باتوجه به ممنوعیت‌های کرونایی طی دو سال گذشته در ایام نوروز، پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش مسافران نوروزی در استان باشیم.
وی با اشاره به استقبال از مسافران نوروزی، گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش سیر و سفر تمامی اماکن تفریحی، گردشگری و تاریخی مازندران آماده پذیرایی از مسافران است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به آماده‌سازی ورودی‌های شهرها، پارک‌ها و فضاهای عمومی برای استفاده گردشگران اشاره کرد و یادآور شد: پارک‌های جنگلی نیز در حال هماهنگی برای استفاده گردشگران است.
این مسوؤل با تاکید بر اینکه تمامی اماکن تفریحی، پذیرایی و اقامتی ازجمله هتل، متل، هتل آپارتمان، خانه مسافر، واحدهای بوم‌گردی و سایر در ایام نوروزی آمادگی لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی دارد، گفت: ورودی‌های استان از گلوگاه تا رامسر آماده استقبال از گردشگران است.
ایزدی با اشاره به آماده‌باش نوروزی در ورودی‌های مازندران از گلوگاه تا رامسر، گفت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه امسال در مازندران در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/
آمادگی مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار