مدیرعامل کشتارگاه تبریز:

قصابی های معتبر نمایندگی عرضه گوشت کشتارگاه تبریز دریافت می کنند

1400/12/12 - 09:31 - کد خبر: 59805 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریزگفت: در راستای افزایش امنیت غذایی و نظارت بهتر طرح شناسنامه دار کردن گوشت استحصالی و ارائه بهداشتی گوشت به قصابی های معتبر و دارای پروانه کسب و بدون سابقه تخلف ،مجوز نمایندگی گوشت کشتارگاه تبریز اعطا می شود.

به گزارش نصر، کریم قدرتی افزود: در طرحی که با همکاری اتحادیه قصابان انجام خواهیم داد، مردم با قصابیهای معتبر که گوشت بهداشتی و شناسنامه دار خود را از کشتارگاه تبریز تهیه می کنند آشنا خواهند شد.
وی با اشاره به مزایای این طرح اظهار داشت: با معرفی قصابیهای معتبر شهر از طریق سایت رسمی کشتارگاه و اپلیگیشن شهرداری تبریز و نصب گواهینامه و بنر عاملین فروش گوشت کشتارگاه تبریز، شهروندان تبریزی خواهند توانست گوشت سالم، شناسنامه دار و بهداشتی را با قیمت مصوب از قصابی های معتبر تهیه نمایند.
قدرتی ادامه داد: گوشتی که وارد قصابی‌های مجاز می‌شود، تمام مراحل بهداشتی و شرعی را طی کرده و سلامت آن کاملا مورد تایید است و مردم هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.
مدیرعامل کشتارگاه تبریز گفت: گوشت شناسنامه دار و ممهور به مهر دامپزشکی ، حتما 24 ساعت مراحل پیش سرد را طی کرده و هیچ مشکلی از نظر بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو ندارد  اما گوشتی که از ذبح دامها در مکانی بجز کشتارگاه باشد بسیار خطرناک بوده و احتمال ابتلا به بیماری های صعب العلاج در آنها بسیار بالاست.  
 وی اضافه کرد: قصابیهای معتبر می توانند  با ارائه کپی شناسنامه و پروانه کسب و همچنین دو قطعه عکس تا تاریخ 19 اسفند ماه  به روابط عمومی سازمان  در این طرح شرکت کرده و پس از استعلام های لازم از مزایای این طرح استفاده نمایند.
انتهای پیام/
 قصابی های معتبر نمایندگی عرضه گوشت کشتارگاه تبریز دریافت می کنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار