رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز خبر داد: 

رونمایی از اتوبوس‌های نو شهرداری تبریز

1400/12/12 - 09:22 - کد خبر: 59804 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای شهر تبریز گفت: مراسم رونمایی از 19 دستگاه اتوبوس نو خریداری شده فردا جمعه 13 اسفند ماه 1400 بعد از مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در محل خیابان ارک جدید (مصلی) برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، "حجت الاسلام رسول برگی" با بیان این خبر گفت: با پیگیری های همکاران محترم در شورای شهر و شهرداری کلانشهر تبریز، 19 دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده که از نوع بنز آتروس تک کابین ساخت شرکت ایران خودرو دیزل می باشد، وارد تبریز و فردا رونمایی خواهد شد. 
برگی افزود: برای خرید این تعداد اتوبوس اعتباری بالغ بر 855 میلیارد ریال لازم بود که از محل فروش اوراق مشارکت تامین و پرداخت شده است. 
برگی در ادامه از بهبود کمی و کیفی در ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل به همشهریان در هفته های آتی خبر داد و افزود: پس از واگذاری این اتوبوس ها به بخش خصوصی و بهره برداری از اتوبوس های فوق شاهد تسهیل در حمل و نقل همشهریان خواهیم بود.
رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان اتوبوس رانی تبریز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، افزود: اقداماتی انجام دادیم تا در هفته های آتی علاوه بر انعقاد قرارداد خرید 80 دستگاه اتوبوس از محل اعتبارات شهرداری تبریز، بتوانیم از یارانه کمکی اختصاص داده شده دولت محترم در سال 1401، تعداد بیشتری خریداری و به ناوگان اتوبسرانی اضافه نمود.
افزودنی است مراسم رونمایی از 19 دستگاه اتوبوس نو خریداری شده فردا جمعه 13 اسفند ماه 1400 بعد از مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در محل خیابان ارک جدید (مصلی) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
رونمایی از اتوبوس‌های نو شهرداری تبریز محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  حسین   2 سالها پیش  

این از کارهای شهردار سابق بود بگید شما چه کار کردید؟؟
پژوهشیار