اختصاصی نصر |

حامی مالی جدید ماشین سازی به دنبال یونس قربانی

1400/12/11 - 22:43 - کد خبر: 59801 نسخه چاپی

نصر: حامی مالی جدید ماشین سازی وعده حل مشکلات ماشین سازی را تا پایان سال داد.

به گزارش نصر، چند روز پیش در اردوی پیش از بازی ماشین سازی تبریز با رایکا بابل، یکی از سرمایه داران بومی آذربایجان در جلسه ای با مدیران باشگاه ماشین سازی با اعلام آمادگی خود برای حل مشکل این تیم، وعده داد تا هم بدهی های این تیم را پرداخت کند و هم مشکل پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را حل کند.
این حامی مالی همچنین قول پرداخت پنجاه درصد هزینه ها را تا ۷۲ ساعت و مابقی را تا عید نوروز داده است و همین موضوع سبب شد تا بازیکنان ماشین سازی  مقابل رایکا به میدان بروند. 
البته قول دریافت پاداشی که این حامی مالی پیش از بازی داده بود، هم پرداخت شد که این پاداش در کل نزدیک ۴۰ میلیون تومان بوده است.
اما مشکل اصلی اینجاست که باتوجه به نزدیک بودن زمان پایان فصل نقل و انتقالات، بازیکنان ماشین سازی هم با مشاهده شرایط فعلی و عدم تمکین یونس قربانی به وعده هایش قصد فسخ دست جمعی قرار دادشان و عدم حضور در بازی آینده را دارند که در آستانه این اتفاق می تواند برای تیم ریشه دار تبریزی مشکل ایجاد کند.
البته نکته جالب موضوع هم اینجاست که بنابر شنیده هایی از سوی باشگاه،  یونس قربانی به عنوان مالک باشگاه ناپدید شده است و هیچ اثری از وی وجود ندارد که همین موضوع می تواند موجب منصرف شدن این حامی مالی شود.

در همین زمینه حامی مالی جدید تیم ماشین سازی در گفتگو با نصر که تمایلی برای فاش شدن نامش نداشت، با بیان اینکه تا زمان مشخص شدن حساب حقوقی، از پرداخت هزینه به حساب شخصی خودداری خواهد کرد، گفت: بایستی مراحل قانونی این شرکت طی شود و حساب اختصاصی باشگاه ماشین سازی مشخص شود تا بتوانیم هزینه هارا به حساب خود باشگاه واریز کنیم. من اگر بخواهم هر مبلغی را به این باشگاه واریز کنم، باید مشخص شود که کجا هزینه می شود و چند روز پیش هم برای نشان دادن حسن نیتم مبلغی را به عنوان پاداش به این تیم دادم.
وی در ادامه افزود: یونس قربانی هم درصدد حل کردن مسائل ثبتی باشگاه است و من هم به هیچ عنوان دنبال مالکیت باشگاه نیسنم. البته مشکلات پنجره نقل و انتقالاتی تیم را تا حدودی توانستم حل کنم و در صورت ادامه روند مثبت باشگاه، قطعا این مشکل هم برطرف خواهد شد.
انتهای پیام/
حامی مالی جدید ماشین سازی به دنبال یونس قربانی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار