بابایی در گفت و گویی مطرح کرد/

تمجید عضو شورای شهر تبریز از کمک های مردمی به سیل زدگان گلستان

1398/01/17 - 17:25 - کد خبر: 598 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر گفت: مردم غیور آذربایجان داوطلبانه از اولین دقایق بروز سیل ویرانگر ،به یاری مردم استان گلستان شتافتند.

به گزارش نصر، فریدون بابایی اقدم رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر؛ در حاشیه اعزام تیم های امدادی سازمان آتش نشانی تبریز به مردم حادثه دیده استان گلستان که به دستور شهردار صورت گرفت، بیان داشت: مردم غیور آذربایجان همیشه در کنار همنوعان حادثه دیده خود بوده و از اولین دقایق بروز سیل ویرانگر استان گلستان داوطلبانه با جمع آوری کمک های مردمی به یاری مردمان حادثه دیده پرداخته و در تمامی حوادث قبلی نیز همین خدمت خالصانه  به همنوع را اثبات کرده اند.

 عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه اظهار کرد: بایستی حادثه سیلاب آق قلا را به عنوان تجربه امدادی مد نظر قرار داد و از تجارب امدادی آن برای حوادث مشابه بعدی استفاده کرد تا در صورت وقوع حوادث مشابه ، نیروهای امدادی بدون هیچ گونه تعللی به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز افزود: اقدامات پیشگیری ضروری ترین و موثر ترین مورد در کاهش میزان خسارات جانی و مالی در حوادث است و بایستی با بررسی های کارشناسانه از حوادث طبیعی از جمله : سیلاب ، زلزله و مد نظر قرار دادن وضعیت تکتونیک شهر  ، اقداماتی را که قبلا در جهت کاهش خسارات جانی و مالی مثمر ثمر واقع شده است دریابیم و به عنوان تجربه در بلایای دیگر استفاده کنیم.

وی پیام وقوع این حوادث را دستکاری طبیعت ، ساخت و ساز  در حریم رودخانه و استقرار نا ایمن و سهل انگارانه در کنار رودخانه ها و مسیر سیلاب ها عنوان کرد و این اقدامات سهل انگارانه  را موجب بروز حوادث ناگوار  برای شهروندان دانست.

رییس کمیسیون شهری و معماری شورای اسلامی شهر تبریز؛ در پایان سخنان خود از احساس مسوولیت شهردار کلانشهر تبریز در خصوص  اعزام نیروی امدادی آتش نشانی تبریز به شهرستان آق قلا قدردانی و زحمات رسول موسایی قائم مقام شهردار، دکتر سلیمانی معاون مالی و اقتصادی شهرداری و مهندس قلی‌زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز را در خصوص اقدامات سریع ایشان برای اعزام نیروها و تهیه اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان  ستود.

انتهای پیام/

تمجید عضو شورای شهر تبریز از کمک های مردمی به سیل زدگان گلستان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار