خبر/

اسکان رایگان برای ۱۰۰ هزار اوکراینی از شرکت airbnb

1400/12/11 - 15:25 - کد خبر: 59776 نسخه چاپی

نصر: پلتفرم اجاره اقامت Airbnb به شرکت‌هایی پیوست که به اوکراین در شرایط بحران، کمک می‌کند و به 100 هزار پناهنده اوکراینی محل اسکان موقت رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش نصر، مدیران این شرکت با ارسال نامه‌ای به سران چند کشور اروپایی از جمله لهستان، آلمان، مجارستان و رومانی از آمادگی خود برای فراهم کردن محل اقامت برای این افراد خبر داده‌اند.
شرکت Airbnb با دولت‌ها و سازمان‌های محلی وارد همکاری شده تا بتواند نیازهای پناه‌جویان برای اقامت در مناطق مختلف را تامین کند و حتی ممکن است شرایط اقامت طولانی‌مدت نیز برای این افراد در نظر گرفته شود. گفته می‌شود هزینه‌های ناشی از اقامت پناه‌جویان اوکراینی، توسط این شرکت و همچنین کمک‌های دریافتی از برخی نهادها و افراد تامین و پرداخت خواهد شد. برایان چسکی، مدیرعامل Airbnb گفت که با توجه به شکل‌گیری همکاری‌ها میان سازمان‌های غیرانتفاعی در کشورهای اروپایی، پناه‌جویان می‌توانند از آژانس پناهندگان سازمان ملل نیز کمک بگیرند.
شایان ذکر است، به گفته آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد، با حمله روسیه به اوکراین، نزدیک به 400,000 نفر مجبور شده‌اند خانه های خود را در اوکراین ترک کنند. مقامات اوکراینی می‌گویند در صورت ادامه جنگ، بیش از 4.5 میلیون نفر دیگر نیز احتمال دارد با وضعیت مشابه روبرو شوند.
انتهای پیام/
اسکان رایگان برای ۱۰۰ هزار اوکراینی از شرکت airbnb گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار