معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد:

ارس و جلفا، دومین منطقه گردشگری آذربایجان شرقی

1400/12/11 - 13:19 - کد خبر: 59770 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: منطقه آزاد ارس و جلفا دومین مقصد گردشگری استان بعد از تبریز است که باید از این ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه این منطقه استفاده کرد.  

به گزارش نصر، تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان جلفا، اظهار داشت: باید برای نسل جوان تبیین کنیم که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و اگر امروز در امنیت کامل زندگی می‌کنیم در سایه انقلاب اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: امروز ایران کشوری است که از هیچ کس دستور نمی‌گیرد و خود الهام‌بخش ملت‌های آزاده دنیاست که این عزت و سرافرازی به برکت خون شهدای انقلاب به دست آمده است.
وی گفت: تداوم مسیر انقلاب اسلامی و پای‌بندی نسل جوان به آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب، در گرو تبیین دستاوردهای کشور در چهار دهه گذشته است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین به ظرفیت‌های شهرستان جلفا برای توسعه اشاره کرد و گفت: جلفا یکی از شهرهای مهم و ترانزیتی کشور محسوب می‌شود و با صنایعی که در منطقه آزاد ارس شکل گرفته، به یک قطب تجاری و صنعتی تبدیل شده است
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات صادق احمدی، فرماندار جلفا، اسماعیل عطاپور فرد به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
انتهای پیام/
ارس و جلفا، دومین منطقه گردشگری آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار