برای انجام سفر استانی 2 روزه/

رئیس سازمان ثبت اسناد و املای ایران وارد تبریز شد

1400/12/10 - 17:22 - کد خبر: 59722 نسخه چاپی

نصر: دکتر حسن بابایی، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای انجام سفر استانی 2 روزه وارد تبریز، مرکز آذربایجان شرقی شد.

به گزارش نصر، دکتر بابایی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی تبریز مورد استقبال موسی خلیل اللهی، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی و محمد افخمی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک استان قرار گرفت.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار است در اولین برنامه سفر خود، در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز حاضر شده و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شهدا ادای احترام کند.



دیدار با حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، جلسه با اعضای هیات مدیره کانون سردفتران استان، دیدار با نخبگان جوان و بسیجی واحدهای ثبتی و شرکت در جلسه قرارگاه جهادی کاداستر شهید سلیمانی برنامه های دیگر دکتر بابایی در روز اول سفر به آذربایجان شرقی است.
معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین فردا و در روز دوم سفر خود از چند ادارۀ تابعۀ ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی و پروژه های عمرانی این اداره کل بازدید خواهد کرد. دکتر بابایی قبل از ترک تبریز، در جلسۀ شورای قضایی آذربایجان شرقی هم شرکت کرده و به طرح دیدگاه هایش خواهد پرداخت.
انتهای پیام/
رئیس سازمان ثبت اسناد و املای ایران وارد تبریز شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار