رییس شورای شهر تبریز در گفت و گو با نصر مطرح کرد:

جزئیات انتخاب شهردار تبریز

1400/12/10 - 14:06 - کد خبر: 59716 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای شهر تبریز گفت: سیزده نفر باید با همت و وحدت درباره شهردار تصمیم گیری کنند در شورای شهر اکثریت و اقلیت معنایی ندارد.

به گزارش نصر، "حجت الاسلام رسول برگی" در گفتگو با خبرنگار نصر در رابطه با پیشنهاد های شهرداری گفت: چند روز قبل از جلسه یکشنبه 8 اسفند در جلسات علنی بررسی بودجه مطرح کرده و به همه اعضا گفتیم اگر کسی کاندیدایی دارد معرفی و اعلام کند.
وی در واکنش به برخی اظهار نظر ها در مورد جلسات 9 نفره، گفت: جلسه ای برای تعیین کاندیدا نداشته ایم که آقای احمدی و دیگر اعضا را دعوت کنیم بلکه در جلسات علنی گفته ایم اگر کسی را مد نظر دارید معرفی کنید.
برگی تاکید کرد: در جمع 13 نفری اعضای شورا اکثریت و اقلیت نداریم، هدفمان از برگزاری جلسه بخاطر این است که شهردار با رای اکثریت اعضا انتخاب شود، هر 13 نفر حق رای دارند و رای همه اعضا یکسان است.
وی ادامه داد: برخی از اعضای شورا آقای غفاری را مطرح کردند و استقبال کردیم.
برگی افزود: تعصبی نداریم که اگر 9 نفر یک نفری را مد نظر داشته باشند رای داده و به حرف 4 نفر دیگر اعضا گوش ندهیم.
وی با اشاره به اینکه چرا به آقای غفاری رای نداده بود، گفت: باور نمی‌کردیم که ایشان بیایند، اگر می‌دانستیم که آمدن ایشان و تصمیمشان جدی است رای ما نیز به ایشان بود.
وی اضافه کرد: آقای غفاری شخصیتی هستند که در مسئولیت های بالا قرار گرفته و خوشنام هستند و می‌توانیم روز چهارشنبه در صورت رضایت ایشان از همکاران شورا بخواهیم که از انصراف ایشان صرف نظر کرده و تعداد کاندیدا ها از دو به سه نفر برسد، حاضرم در این صورت شخصا جلو افتاده و با اعضا رایزنی کنم، اگر آقای غفاری انصراف خودشان را پس بگیرند با اعضا رایزنی خواهم کرد که اجازه دهند ایشان هم در رقابت دو نفر دیگر باشند.
وی خبر داد: انتخاب شهردار به هفته آینده موکول می‌شود و چهارشنبه بررسی بودجه و درباره روز انتخاب شهردار تصمیم گیری خواهد شد.
رئیس شورای شهر تبریز گفت: اعضای محترم شورا پیشنهاد دیگری به غیر از این گزینه ها نداشتند و اگر گزینه دیگری بود مطرح می‌کرديم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سیزده نفر باید با همت و وحدت درباره شهردار تصمیم گیری کنند در شورای شهر اکثریت و اقلیت معنایی ندارد.
انتهای پیام/
 جزئیات انتخاب شهردار تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار