فرماندار شهرستان:

رفع مشکل آب شرب روستاهای ورزقان باید در اولویت باشد

1400/12/10 - 11:50 - کد خبر: 59708 نسخه چاپی

نصر: فرماندار ورزقان گفت: به منظور رفع مشکل کمبود آب شرب تعدادی از روستاهای شهرستان، آمادگی همکاری‌های با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی را داریم.

به گزارش نصر، مهدی نعمتی در نشستی که با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان داشت، اظهار کرد: متأسفانه از سال‌های گذشته مشکلاتی در حوزه‌ی آب شرب روستایی این شهرستان وجود داشت که رفع این مشکلات، نیازمند برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت است.
وی، تکمیل پروژه آب‌رسانی به ۶۴ روستا و شهر ورزقان تحت عنوان و پروژه آب رسانی فاز دو مجتمع ستارخان را در اسرع وقت خواستار شد و تاکید کرد: با بهره‌برداری از این طرح، مشکل آب شرب تعداد قابل توجهی از روستاهای شهرستان ورزقان رفع خواهد شد.
فرماندار ورزقان، نبود سیستم فاضلاب در این شهر را یکی از معضلات این شهرستان عنوان کرد و افزود: پیگیری‌های لازم را از شرکت ملی صنایع مس ایران برای مشارکت در اجرای این پروژه زیرساختی در دستور کار قرار داده‌ایم و امیدواریم این طرح با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان و مجتمع مس سونگون ورزقان در اسرع وقت اجرایی شود.
وی همچنین به منظور رفع دغدغه‌های شهروندان، خواستار رفع مشکل فاضلاب مسکن مهر شهر ورزقان در اسرع وقت شد.
پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل آب شرب روستاهای استان انجام شده است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه از انجام پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار مورد نیاز رفع مشکل آب شرب روستاهای استان خبر داد و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام گرفته، یکی از پروژه‌های مهم آب‌رسانی استان با اعتباری قریب به یک هزار میلیارد ریال در شهرستان ورزقان در دست اجرا است که در صورت استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای، بهره‌‎برداری این طرح را در حداقل زمان ممکن شاهد خواهیم بود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورزقان، محمد خانی از برنامه‌ریزی برای رفع مشکل فاضلاب سایت مسکن مهر ورزقان با همکاری مشترک مجتمع مس سونگون، اداره‌کل راه و شهرسازی و شرکت آب و فاضلاب استان در اسرع وقت خبر داد.
انتهای پیام/
رفع مشکل آب شرب روستاهای ورزقان باید در اولویت باشد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار