عضو شورای شهر تبریز در گفتگو با نصر:

هوشیار با رای بالا شهردار تبریز می شود / اقلیت به رای اکثریت احترام می گذارند

1400/12/10 - 11:07 - کد خبر: 59707 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: برخی مسائل اخلاقی نیاز است در آن گروه شکل یافته و ترتیب داده شوند و اعضا به مطالب گفته شده پایبند باشند، نظر بر این شده است که هر کدام از کاندیدا ها رای اکثریت 9 نفر باشد دیگر اعضا نیز از خواسته خود گذشته و رای اکثریت را پذیرفته و تابع اکثریت باشند.

به گزارش نصر، "حکیمه غفوری" در گفتگویی با نصر ضمن تایید پیشنهادش در مورد "یعقوب هوشیار" گفت: با آقای هوشیار صحبت کرده ام، باتوجه به اینکه وی شهردار منطقه 18 تهران است و در آنجا موقعیت خوبی دارد.
وی افزود: آقای هوشیار رتبه اول در بین شهرداران مناطق را کسب کرده اند و این رتبه در پایتخت بین مناطق حائز اهمیت است.
غفوری ادامه داد: ایشان گفته اند در صورتی که رای خوبی بیاورند حاضر هستند بیایند، اگر چه آقای زاکانی اجازه نمی‌دهند اما بنده این را تضمین کرده ام که اگر رای خوبی بیاورند از آقای زاکانی اجازه بگیرم.
وی تصریح کرد: خدا را شاهد میگیرم که آمدن آقای هوشیار و انتخابشان بعنوان شهردار کلانشهر تبریز سر سوزنی برای من منفعتی نداشته و تمام تلاشم برای شهر است.
عضو شورای شهر تبریز اضافه کرد: وقتی یک تبریزی منطقه 18 تهران را آباد می‌کند آیا نمی‌تواند تبریز را آباد تر کند؟ تبریزی که شهر خودش است.
وی ادامه داد: اگر کسی به ذهنش خطور کند که چرا خانم غفوری آقای هوشیار را پیشنهاد داده و آیا بده بستانی وجود دارد در حق من مشغول الذمه است.
غفوری در پاسخ به اینکه اعضای 9 نفر موافق استیضاح رنجبر جلساتی برای انتخاب شهردار آینده تشکیل داده اند یا نه، گفت: نمی‌توان اسمش را جلسه گذاشت ولی برای یک کار گروهی هماهنگی های لازم نیاز است، هماهنگی های لازم با اعضای 9 نفره صورت گرفته شده است.
عضو شورای شهر تبریز گفت در واکنش به اینکه در جلسه 9 نفر شورا گفته شده است که اگر 5 نفر اعضا موافق یک موضوعی باشند 4 نفر دیگر نیز باید رای اکثریت را بپذیرند، گفت: برخی مسائل اخلاقی نیاز است در آن گروه شکل یافته و ترتیب داده شوند و اعضا به مطالب گفته شده پایبند باشند، نظر بر این شده است که هر کدام از کاندیدا ها رای اکثریت 9 نفر باشد دیگر اعضا نیز از خواسته خود گذشته و رای اکثریت را پذیرفته و تابع اکثریت باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه آقای هوشیار در سری قبل رای نیاورده بودند بر اساس یک سری ترفند ها و برنامه هایی بود که عدم تعهد و عدم پایداری ها باعث شد که آقای هوشیار رای بالایی نداشته باشند در صورتی که ایشان رای داشتند، اما یک سری شیطنت هایی انجام شد که از لحاظ اخلاقی درست نیست آنها را تشریح کنیم.
انتهای پیام/
 هوشیار با رای بالا شهردار تبریز می شود / اقلیت به رای اکثریت احترام می گذارند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  جاویدطلوعی   2 سالها پیش  

سلام وقت به خیر انتخاب شهردار بارای بالا خیلی مهم نیست. پای بندی اعضای محترم شورابه عهد وپیمان با شهردار منتخب مهم تر هست. امیدوارم که شهردار جدید منتخب به سرنوشت شهردار اول دچار نشود.
پژوهشیار