مربی تیم فوتبال تراکتور؛

تراکتور مستحق کسب سه امتیاز بود

1400/12/09 - 19:57 - کد خبر: 59698 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان تراکتور خیلی خوب بازی کردند و مستحق کسب سه امتیاز بودیم.

به گزارش نصر، محمد نصرتی عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان، اظهار داشت: من به کادرفنی قبلی خسته نباشید و به کادرفنی جدید خیر مقدم می‌گویم. امیدوارم روزهای خوبی برای تراکتور رقم زده و باعث شادی مردم آذربایجان شویم.
وی افزود: من تمامی بازی‌های تراکتور را تماشا کرده‌ام و بازی قبلی نیز در استادیوم حضور داشتم. شناخت کاملی نسبت به عملکرد فنی تیم داشتم. ما طی جلساتی با بازیکنان در خصوص سازماندهی، تمرکز، مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس کار کردیم.
نصرتی خاطرنشان کرد: تراکتور بازیکنان با کیفیتی دارد که اعتماد به نفس آنان بسیار پایین آمده بود. سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ است و ما مستحق برد بودیم، در صورت خوش شانسی، می‌توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم.
وی با بیان اینکه ما ترکیب و سیستم تراکتور را نسبت به بازی قبلی عوض کرده بودیم، بیان کرد: برای انتهای بازی هم برنامه داشتیم، ولی افسوس که سه تعویض اجباری انجام دادیم. تمامی بازیکنان خیلی خوب کار کردند و به نظرم محمد قادری فوق العاده بود و آینده بسیار درخشانی دارد.
مربی تراکتور تأکید کرد: ما امروز گل‌های اتفاقی دریافت کردیم و می‌توانستیم آن توپ‌ها را دفع کنیم. درود به شرف تک تک بازیکنان، امیدوارم همین روند را ادامه دهند.
وی با بیان اینکه سپاهان یکی از بهترین خطوط حمله لیگ برتر را دارد، اظهار داشت: سپاهان بازیکنان بسیار باکیفیتی در خط حمله دارد. ما نسبت به بازی قبلی تغییر آرایش داشتیم و پنج نفر در فاز دفاعی و پنج نفر در فاز تهاجمی کار می‌کردند. گل اول را زمانی دریافت کردیم که به دلیل مصدومیت ثاقبی، ۱۰ نفره بودیم.
نصرتی خاطرنشان کرد: تراکتور در زمان آقای ساغلام فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کرد. ما در حد فاصل یکی دو روزه نمی‌توانستیم بیشتر از این کار کنیم و به آینده تیم امیدوار هستم.
وی در خصوص نبود بلبلی و آقاجان‌پور، بیان کرد: به دلایل فنی آنان را در لیست قرار ندادم که برخورد مناسبی با این موضوع داشتند. هر دو بازیکن کیفیت خوبی دارند و امیدوارم در آینده به تیم کمک کنند.
انتهای پیام/
تراکتور مستحق کسب سه امتیاز بود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار