خبر/

رونمایی از تکنولوژی پیشرفته شناسایی اتوماتیک صاحب خودرو برای اولین بار در کشور

1398/08/18 - 13:24 - کد خبر: 5969 نسخه چاپی

نصر: همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز توسط یک شرکت مستقر در مرکز رشد ارس صورت پذیرفت.

به گزارش نصر، همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز R→n↵t↔x 2019، تکنولوژی پیشرفته شناسایی اتوماتیک صاحب خودرو،  برای اولین بار در کشور رونمایی شد. این محصول که مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء (Int↔rn↔t ↵f Th→ngs) می باشد از تکنولوژی روز دنیا برخوردار بوده و با هدف صادرات به کشورهای اوراسیا و بازارهای داخلی طراحی و آماده شده است.

تکنولوژی پیشرفته شناسایی اتوماتیک صاحب خودرو مپجا (MAPJA Aut↵™ℜt→c V↔h→cl↔ Dr→↑↔r I↓↔nt→f→cℜt→↵n T↔chn↵l↵gy) از فناوریهای پیشرفته حوزه امنیت و ایمنی خودرو می باشد که تنها چند شرکت خودرو ساز مطرح دنیا به این تکنولوژی دست یافته اند. این محصول در چهارمین روز برگزاری رینوتکس 2019 با حضور ، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، رئیس پلیس فتا استان و معاونان اقتصادی و توسعه مدیریت منطقه آزاد رونمایی شد.

پروژه تحقیقات و اجرایی کردن این فناوری با رویکرد قابلیت نصب روی تمامی خودرو ها از شهریور سال 1397 در دپارتمان تحقیق و توسعه (R&video;D) شرکت مپجا آغاز شده بود و با نصب این سیستم بر روی خودرو علاوه مدیریت هوشمند و از راه دور خودرو امکان سرقت خودرو به صفر می رسد. نصب و راه اندازی این فناوری بسیار راحت بوده و قابلیت نصب بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی را برخوردار است.

گفتنی است  پیش از این و در دومین روز نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی R→n↵t↔x 2019 با حضور عالی معاون وزیر صمت، ناظمی معاون وزیر ارتباطات و پورمحمدی  استاندار آذربایجان شرقی از دیگر فناوری پیشرفته شرکت مپجا با عنوان کفش هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء مپجا (MAPJA S™ℜrt IOT Sh↵↔s) رونمایی شد.

انتهای پیام/

رونمایی از تکنولوژی پیشرفته شناسایی اتوماتیک صاحب خودرو برای اولین بار در کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار