تقابل خواهر خوانده ها با مربیان جدید

1400/12/09 - 13:41 - کد خبر: 59664 نسخه چاپی

نصر: از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های تراکتور و سپاهان از ساعت ۱۴:۳۰ در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز با دیدار تیم های سپاهان و تراکتور برگزار می شود که دو تیم دست به تغییرات زیادی زده اند و با کادر فنی متفاوت روبه روی هم صف آرایی خواهند کرد.
سرخ پوشان تبریزی که پس از مدت بالاخره از سولدو بی تاکیتک دست برداشتند و سراغ سرمربی پیشین خود یعنی ساغلام رفتند و در کنار سرمربی، مربیان تیم را هم عوض کردند و محمد نصرتی بازیکن اسبق تراکتور در این بازی تیم را هدایت خواهد کرد.
در مقابل زرد پوشان اصفهانی نیز با استفعای نویدکیا و کادرفنی تیم احتمال دارد با کادرفنی جدید به تبریز بیایند. البته مدیریت باشگاه سپاهان از این مربی بومی حمایت کردند و مانع از جدا شدن وی از سپاهان شدند.
دو تیم در چند هفته گذشته وضعیت مشابهی داشتند و آنطور که باید نتوانستند رضایت هوادارنشان را جلب کنند. سپاهان دو بازی اخیر خود را با تساوی بدون گل به پایان برده و تراکتور نیز در دو بازی اخیر خود یک شکست و یک تساوی داشته است.
در پنج تقابل آخر دو تیم هم سپاهان سه برد مقابل تراکتور داشته و تبریزی ها هم یک برد و یک تساوی کسب کردند و آخرین تقابل دو تیم مقابل هم با نتیجه بدون گل به اتمام رسید.
در حال حاضر سپاهان با ۳۴ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و تراکتور هم با ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و باید خود را این منطقه جدا کند.
با این شرایط تیم های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز روز دوشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با قضاوت تیم داوری یاسر همرنگ- یعقوب حجتی- هیوا بهمنی- سعاد وفاپیشه به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
تقابل خواهر خوانده ها با مربیان جدید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار