سرپرست فرمانداری سرعین؛

سرعین برای استقبال از گردشگران نوروزی آماده می‌شود

1400/12/09 - 10:34 - کد خبر: 59659 نسخه چاپی

نصر: سرپرست فرمانداری سرعین گفت: این منطقه توریستی برای استقبال و میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی آماده می‌شود.

به گزارش نصر، باقر باقرزاده روز دوشنبه اظهار کرد: دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی متناسب با وضعیت قرمز کرونایی بصورت جدی در این شهرستان اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای حفظ سلامت مردم با هیچ شخصی تعارف نداریم ، از تذکر در مرحله اول و سپس برخوردهای لازم با متخلفان خبر داد و افزود: در ادامه  مدیریت مقابله با کرونا می‌طلبد تا از پتانسیل روحانیون ، اصحاب رسانه ، بسیج ، ادارات و نهادها و شهرداری‌ها در حوزه‌های شهری و روستایی برای آگاهی‌بخشی و مدیریت بحث جلوگیری از شیوع کرونا بهره ببریم.
او بیان کرد که باید تمامی تلاش‌ها بر تعدیل رنگ‌بندی و قرار گرفتن در وضعیت‌های بهتر مدنظر قرار بگیرد.
وی گفت: نشر ساده‌انگاری در زمینه کرونا ممنوع است و اتحادیه‌های صنفی ، جامعه هتلداران ، مراکز اقامتی ، آبدرمانی‌ها ، مدیریت صمت و مرکز بهداشت و درمان نیز وظیفه نظارت و بازرسی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برعهده دارند که نسبت به بازرسی‌های سرزده اهتمام کافی داشته باشند تا میزبان شایسته برای گردشگران و میهمانان در ایام تعطیلات نوروزی باشیم.
سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه ۴۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.
انتهای پیام/
سرعین برای استقبال از گردشگران نوروزی آماده می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار