امام جمعه تبریز:

فعالیت‌های قرآنی در جامعه افزایش یافته است

1400/12/08 - 16:22 - کد خبر: 59628 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی رشد و توسعه چشمگیری در جامعه یافته است، گفت: فعالیت‌های قرآنی در جوامعی که با تنزل مکارم اخلاقی مواجهند، ضروری است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در دیدار با اعضاء مجمع قاریان تبریز، اظهار کرد: توجه به فعالیت های قرآنی و احیاء فرهنگ اُنس با قرآن، در حال حاضر که جوامع با رکود فرهنگی و تنزل مکارم اخلاقی مواجه شده اند، یک امر ضروری است.
 وی با ابراز رضایت و خرسندی از گزارش عملکرد مجمع، با تأکید بر لزوم ارتباط رسانه با مردم گفت: احساس می کنم که رسانه ها در ارتباط با مخاطبین موفق بوده اند.
مدیر عامل مجمع قاریان تبریز نیز در این دیدار با ارائه گزارش اجمالی از عملکرد و فعالیت های سال های اخیر مجمع قاریان تبریز، در خصوص روند برگزاری مسابقه پخش زنده تلویزیونی «قرآن نغمه‌سی» گفت: این مسابقه با همفکری و همکاری جمعی از اساتید ، پیشکسوتان و با تشکیل تیم های تخصصی توسط مجمع قاریان تبریز، طراحی و در شبکه استانی سهند به صورت زنده اجرا شده که طبق نظرسنجی ها، خوشبختانه در ۲ سال اخیر، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند. 
حسین قربانی خاطرنشان کرد: مسابقه تلویزیونی «قرآن نغمه‌سی» به رغم اجرا در مدت زمان کوتاه، بخش های مختلفی از مفاهیم، قرائت و حفظ را شامل شده و در حال ارتقاء کیفیت و نوآوری های خلاقانه است.
وی افزود: در ۲ سال اخیر در هر برنامه ۵۴ نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم از طریق آزمون ورودی برای حضور در تلویزیون انتخاب شدند که ۳۴ نفر از منتخبین در سال دوم از چهره های جدید بوده اند. 
انتهای پیام/
 فعالیت‌های قرآنی در جامعه افزایش یافته است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار