رئیس اسبق هیات شنا، سرپرست فعلی هیات ووشو

1400/12/08 - 09:42 - کد خبر: 59588 نسخه چاپی

نصر: رئیس اسبق هیات ووشو آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه ووشو دچار غرض های شخصی شده و کسانی که به این هیات می آیند حتی یک درصد هم برای این ورزش دلسوزی نمی کنند.

به گزارش نصر، رئیس اسبق هیات ووشو استان و عضو هیات رئیسه سبک ساندا سنتی فدراسیون ووشو در گفتگو با نصر با اشاره به روز های نچندان خوش ووشو استان گفت: در سال های اخیر، مسیر ووشو  استان به خوبی ریل گذاری شده بود و پیشرفت خوبی داشت و از لحاظ همگانی بودن و قهرمان پروری در استان رشد یافته بود بطوریکه ووشو نه تنها در تبریز بلکه در شهرستان ها نیز گسترش یافته بود.
حتی در ایام کرونا فعالیت هایمان را ادامه دادیم و در تعطیلات کرونایی توانستیم فرصت را غنیمت شمرده و آکادمی تخصصی ووشو استان را تجهیز و افتتاح کنیم که مدرن ترین سکوی ساندا کشور در این آکادمی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: متاسفانه این اقدامات باب میل برخی از مسئولین  استان قرار نگرفت و بجای حمایت و تشویق مانع فعالیت های ما شدند. با این وجود ما با همه مخالفت ها اقدامات قابل قبولی انجام دادیم و در مقابل با برگزاری انتخابات مهندسی شده و خیانت اعضای داخل هیات ووشو استان نتوانستیم نتیجه مورد انتظار را کسب کنیم.
ابراهیمی همچنین با مقایسه  اقدامات صورت گرفته در دوره های قبلی و فعلی هیات ووشو استان خاطر نشان کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن افراد جدید در هیات ارزش کارهای ما بیشتر مشخص شد و نقاط قوت هیات قبلی به چشم آمد.
ما دو سال پیش با همین نفرات فعلی ووشو توانسته بودیم  چندین  مدال کشوری کسب کنیم و حتی مقام نائب قهرمانی لیگ را کسب کردیم که در حال حاضر هیچ  کدام از این  اتفاقات رخ نداد و هیچ برنامه ورزشی و فرهنگی در هیات اتفاق نمی افتد.
رئیس اسبق هیات ووشو استان همچنین در خصوص وضعیت فعلی ووشو استان گفت: در حال حاضر آقای مرتضوی که قبلا رئیس هیات شنا بود به عنوان با برخی سفارشات به عنوان سرپرست منصوب شدند و فکر نمی کنم سابقه ای در این رشته داشته باشند.
متاسفانه ووشو دچار غرض های شخصی شده و کسانی که به این هیات می آیند حتی یک درصد هم برای ورزش دلسوزی نمی کنند و تنها هدفشان بجای ارتقا ووشو این است که ما در این هیات حضور نداشته باشیم.
این درحالی است که نام ووشو فراتر از آن است که مافیای ورزش استان بخواهند در آن نفوذ کنند.
 
حمیدرضا سامبرانی
 انتهای پیام/
رئیس اسبق هیات شنا، سرپرست فعلی هیات ووشو نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار