مالک باشگاه فقط زمان نقل و انتقالات پیدا می شود:

در ماشین سازی تبریز چه می گذرد؟؟

1400/12/06 - 20:36 - کد خبر: 59525 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل تیم ماشین سازی تبریز گفت: مشخص نیست یونس قربانی تا نیم فصل کجا بود و فقط در موقع نقل و انتقالات می آید و چند بازیکن تیم را می فروشد و دوباره غیب می شود بعدا هم حتی سراغی از تیم نمی گیرند.

به گزارش نصر، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که زمانی به عنوان آبروی فوتبال تبریز محسوب می شد، در حال حاضر به روزی افتاده است که نه تنها مایه آبرو ریزی فوتبال استان شده است، بلکه حواشی این تیم تمامی ندارد و هر روز خبر های عجیب و ناشایسته ای از این تیم منتشر می شود که در همین  زمینه محمد میثم  مصائبی،  مدیر عامل تیم ماشین سازی تبریز که شبانه توسط یونس قربانی برکنار شد، در گفتگوی اختصاصی با نصر از روزهای بد ماشین سازی سخن می گوید.

چه اتفاقی افتاد که مالکیت باشگاه ماشین سازی از خانه سرباز  صلح ایران بازگردانده شد؟
خانه سرباز صلح ایران که قرار بود بعد از بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی تیم مالک این باشگاه شود، به دلیل ناتوانی در حل این مشکل مالکیت باشگاه منتقل نشد و در واقع یک سازمان مردم نهاد نمی تواند مالکیت تیم ورزشی را بر عهده بگیرد و این خلاف قانون بود و این درحالی بود که آنها حتی برای خودشان مدیرعامل و کادر فنی هم انتخاب کرده بودند.
پشت این قضیه چه کسانی بودند؟ چرا با وجود اطلاع از این شرایط باشگاه را به راحتی انتقال می دادند؟
نمی دانم پشت این قضیه چه کسانی بودند ولی این را می دانم که حال این تیم خوب نیست و بنظرم دلیل عدم نتیجه گرفتن تیم هم همین موضوع است. هر روز یک مالک، یک مدیر و یک اتفاق باعث بی نظمی در تیم می شود و کل بازیکنان هم نسبت به این موضوع حس خوبی ندارند. وقتی تیم ما ثبات داشت نتایج بهتری کسب می کردیم اما در بهترین زمان تیم ما نابود شد.

چرا یونس قربانی در حال حاضر به عنوان مالک پاسخگو نیست؟ این شرایط تا کی ادامه خواهد داشت؟
مشخص نیست مالک تیم تا نیم فصل کجا بودند و فقط در موقع نقل و انتقالات می آیند و چند بازیکن تیم را می فروشند و بعد دوباره غیب می شوند و حتی سراغی از تیم هم نمی گیرند. ما حتی در قراردادی که باهم بستیم نمی توانند من را عزل کنند و در صورت پرداخت هزینه های بنده یا باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی می توانند من را برکنار کنند. ایشان در کل این فصل هزار تومان هم هزینه نکرده اند و اگر واقعا نمی توانند تیم را نگه دارند به هیات فوتبال واگذار کنند. اول فصل ایشان باعث رفتن 14 بازیکن تیم شدند و حتی چند روز پیش هم اعلام کردم قراداد بازیکنان به نحوی بسته شده که می توانند یک طرفه فسخ کنند و به همین دلیل ستاره های جوان تیم ما تیم را ترک می کنند.

دلیل کنار گذاشتن شما چیست؟
ایشان بخاطر فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات و فروش راحت بازیکنان بیانیه دادند و بنده را کنار گذاشتند. سوال من اینجاست که آقای قربانی نیم فصل شما کجا بودید؟ چرا این موقع ها ایشان پیدا می شود. من با هزینه شخصی خودم مانع از منحل شدن این تیم شدم و هیچکس نمی تواند ادعا کند ریالی برای این تیم هزینه کرده است. وقتی قربانی متوجه می شود در فصل و نقل انتقالات می تواند پول به جیب بزند سریع پیدا می شود. وقتی هم به این موضوع واکنش دادم بیانیه دادند و من را عزل کردند. ایشان حتی گفتند توانایی اداره کردن تیم را ندارند پس چظور شد الان در این برهه توانایی پیدا کردند.
در این بین چرا هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان استان به این قضیه رسیدگی نمی کنند؟
هم آقای بهتاج و هم اقای ششگلانی و مالک تیم من را به عنوان مدیر عامل انتخاب کردند. هیات فوتبال حتی با اعلام رسمی یونس قربانی مبنی بر عدم توانایی در نگه داشتن ماشین سازی بازهم تیم را از مالک تحویل نگرفت. تیم ماشین  سازی که در حال حاضر ایشان سنگ آن را به سینه می زند با هزینه شخصی من منحل نشده و در مقابل ایشان هم شبانه مرا کنار می گذارند که این اقدام غیر قانونی بود. حتی زمانی که تیم را به خانه سرباز دادند و من کنار رفتم، پس از بازگردانده شدن تیم ایشان به من پیام داده و اعلام کردند طبق قرارداد باید به تیم برگردم.
ماجرای آبروریزی هایی که در همدان مبنی بر بازداشت شما در این شهر اتفاق افتاد، چه بود؟
همه این اتفاقات شایعه بود و این را می توانید از مقامات انتظامی همدان پرسید و بخاطر همین موضوع شکایت هم کردم که اگر نتوانند این قضیه را ثابت کنند باید مجازات شوند و بعدا خواهید دید این موضوع به چه دلیل بوده است و هر رسانه ای این موضوع را منتشر کرده از آنها شکایت کرده ام و چون آبرویم را بردند از این موضوع گذشت نمی کنم.

چگونه مالک یک باشگاه بزرگ مثل ماشین سازی به فردی مثل یونس قربانی سپرده شده است؟
قبلا هرآنچه درباره این تیم گفته بودم درست از آب درآمد و الان هم می گویم که وضعیت این تیم خوب نیست. این تیمی بود که ما باهاش زندگی کردیم و امیدواریم دوباره به روزهای خوشش بازگردد. البته من در خصوص نحوه واگذاری نمی توانم نظر دهم ولی این تیم با توجه به عدم اعلام آمادگی هیچ کس یا هیچ ارگانی بصورت رایگان به آقای قربانی واگذار شد.
موضوع یا صحبتی دارید که بخواهید درباره آن حرف بزنید؟
از برخی خبرنگاران هم دلخورم که بعضی خبرهارا بدون تحقیق می زنند. من دلم با این تیم بوده و هست و حتی اگر از این تیم هم بروم بازهم طرفدار این تیم هستم. من هم هزینه دو بچه خودم را به این تیم آوردم. شرمنده طرفدارانی هستم که عاشقانه برای این تیم زحمت کشیدند. این تیم حمایت نمی شود و هیچکس پشتش نیست و همه حرفایی که در خصوص حمایت زده می شود، نمایشی هستند. حتی روزی که نمایندگان مس سونگون قول حمایت دادند گفتم هیچکدام از این قول و قرار ها اتفاق نمی افتد و نیافتاد. از خبرنگاران تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنند و نگذارند حق این تیم خورده شود. تنها نامی که خواهد ماند نام ماشین سازی است و امیدوارم به روزهای خوبش بازگردد.
 
حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
در ماشین سازی تبریز چه می گذرد؟؟ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار