سرپرست شهرداری تبریز؛

اجرای پروژه‌های عمرانی تبریز سرعت می‌گیرد

1400/12/06 - 11:40 - کد خبر: 59505 نسخه چاپی

نصر: سرپرست شهرداری تبریز با تاکید بر تصمیم مدیریت شهری بر تسریع در اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های در دست اجرای مدیریت شهری را تشریح کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، مهدی یوسفی در گفت‌وگوی خبری در خصوص پروژه‌های در دست اجرای شهرداری تبریز اظهار کرد: یکی از وظایف اساسی شهرداری تسهیل عبور و مرور شهروندان است که در این حوزه پروژه‌های عمرانی متعددی در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه اتمام برخی از پروژه‌های عمرانی و ترافیکی در شهر با تاخیر مواجه شده که موجب دلخوری شهروندان شده است، افزود: ما از اولین روز آغاز به کار خود بر ضرورت تسریع و اتمام این پروژه‌ها تاکید کرده ایم.
سرپرست شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم‌، رمپ یوسف‌آباد به پاسداران است که کارهای تملک و عمرانی آن در حال اجرا و اتمام است و امیدوارم در آینده‌ نزدیک تقدیم شهروندان شود.
وی اضافه کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش نیز برای ما و شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث ایجاد ترافیک در آن نقطه از شهر شده است و طی صحبت‌هایی که با پیمانکار داشتیم، بر ضرورت تسریع در تهیه اقلام مورد نیاز و عرشه‌گذاری تاکید کردیم.
یوسفی با بیان اینکه عملیات عمرانی پروژه‌های تقاطع غیر همسطح رسالت و روگذرهای میدان شهید فهمیده به تازگی تسریع شده است، افزود: امیدواریم اتمام و تحویل این پروژه‌ها باعث رضایتمندی شهروندان شود.
وی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار توسط شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه آغاز شده است، گفت: تبریز شهر اولین‌ها بوده و شهری پاک است که برای ما اهمیت زیادی دارد بنابراین باید ضمن حفظ این عناوین پرافتخار، میزبان خوبی برای گردشگران عزیزی که تبریز را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند، باشیم.
سرپرست شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در این راستا انجام عملیات مختلف از جمله خدمات محله‌ای، آسفالت‌ریزی، گلکاری، نصب المان‌های زیبا در ورودی‌های شهر در دستور کار قرار گرفته است.
یوسفی ادامه داد: همچنین ۱۹ دستگاه اتوبوس نیز خریداری شده و به زودی وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر می‌شود؛ اولویت ما تزریق این اتوبوس‌ها به ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی است و تا ۱۰ روز دیگر این مهم به انجام می‌رسد.
وی اظهار کرد: امیدواریم در سال آینده با تزریق اعتبارات دولتی و همچنین از محل درآمدهای شهرداری شاهد تحولی عظیم در حوزه‌ اتوبوسرانی و همچنین نوسازی ناوگان تاکسیرانی باشیم که هماهنگی‌ها برای تزریق اعتبارات دولتی انجام شده است.
انتهای پیام/
اجرای پروژه‌های عمرانی تبریز سرعت می‌گیرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار