امیر سرلشکر موسوی:

ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی است

1400/12/05 - 22:53 - کد خبر: 59503 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل ارتش گفت: ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی و عشق به ولایت و رهبری و خدمت به مردم در دل و جان کارکنان شریف ارتش نهادینه شده است.

به گزارش نصر از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش و در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان‌ها گفت: نقطه عطف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) است و باید با افزایش بیش از پیش ایمان، دانش و روحیه، اين آمادگی را کسب کنیم.

 امیر سرلشکر موسوی افزود: قبل از انقلاب، حاکمان، نوکر و ذلیل قدرت‌های استعماری بودند و اجازه هیچ کاری را بدون دستور ابرقدرت‌ها نداشتند و  سفرای کشورهای غربی برای شاه ایران تعیین تکلیف می‌کردند،‌ ولی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرنوشت‌مان را خودمان تعيين می‌کنیم و به اذعان دشمنان، بدون خواست و اراده ایران در منطقه، هیچ کاری شدنی نیست و این دستاورد با تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح بدست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران همواره قدردان این نظام مقدس هستند، اظهار داشت:  ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی و  عشق به ولایت و رهبری و خدمت به مردم در دل و جان کارکنان شریف ارتش نهادینه شده است. این مهم را جهانیان و ملت عزیز ایران اسلامی  در سانحه هوایی اخیر در عمل دیدند
.

فرمانده کل ارتش با اشاره به طرح‌های مردمیاری ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در امدادرسانی و مردم یاری در بلایا و بحران‌ها  همواره پیشقدم بوده است، به‌طوری که مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله‌العالی) بارها از طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی ارتش ابراز خرسندی فرموده‌اند.

انتهای پیام/
ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار