اختصاصی نصر/ 

قاتل پلیس تبریزی قصاص شد

1400/12/05 - 16:56 - کد خبر: 59499 نسخه چاپی

نصر: مجرم سابقه داری که پلیس تبریزی را به قتل رسانده و در شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی به اعدام محکوم شده بود، صبح دیروز به چوبه دار آویخته شد.

به گزارش نصر، صبح روز یکشنبه 23 شهریور ماه امسال بود که فردی با در دست داشتن حکم جلب متهمی سابقه دار به نام "عادل" به کلانتری 22 طالقانی تبریز مراجعه و از ماموران می خواهد به درخواست وی رسیدگی نمایند.
بنابراین شهید "محمدرضا سفیدی نسب"، مسئول مبارزه با مواد مخدر کلانتری مذکور، حکم قضایی را برای ورود به منزل دریافت و به همراه ماموران انتظامی به درب منزل عادل می روند تا وی را بازداشت نمایند.
اما به محض ورود مقتول به منزل، عادل اقدام به بستن در می کند و با قمه و چاقو به سمت سفیدی نسب  حمله و وی را مورد ضرب و جرح قرار می دهد؛ که مضروب پس از انتقال به بیمارستان الغدیر تبریز در اثر شدت جراحات وارده فوت می کند و نیز پزشکی قانونی علت فوت را شوک خونریزی دهنده به دنبال خونریزی وسیع داخلی در اثر اصابت جسم نوک تیز و برنده به قفسه سینه اعلام کرده است.
عادل وقتی در مقابل قاضی ویژه قتل، در شعبه شش دادسرای عمومی و انقلاب تبریز حاضر می شود، اقرار به ارتکاب قتل می کند.
بنابراین شعبه اول دادگاه کیفری یک استان به ریاست قاضی "جعفر محمدپور" بزهکاری متهم را از حیث اتهامات قتل عمدی و نیز نگهداری اسپری اشک آور، محرز و مسلم تشخیص داده و قصاص نفس از طریق آویختن به چوبه دار و نیز برای نگهداری غیرمجاز اسپری اشک آور به شش ماه حبس تعزیری محکوم می نماید و حکم مذکور نیز در دیوان عالی کشور مهر تایید می خورد.
این گزارش می افزاید، صبح دیروز حکم قصاص عادل اجرا ‌و وی به چوبه دار آویخته شد.

انتهای پیام/
قاتل پلیس تبریزی قصاص شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار