وزیر آموزش و پرورش:

مشکلات معلمان حل خواهد شد

1400/12/05 - 10:36 - کد خبر: 59476 نسخه چاپی

نصر: وزیر آموزش و پرورش گفت: در تلاشیم که مشکلات معلمان را حل کنیم و با همراهی دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی، به طور قطع مشکلات معلمان حل خواهد شد.

به گزارش نصر، یوسف نوری روز پنجشنبه در آیین تاسیس اداره آموزش و پرورش بخش لیلان شهرستان ملکان، اظهار کرد: خدمتگزاری در اداره آموزش و پرورش به مشابه این است که میدان مین را برای معلم پاکسازی می کنیم و باید از تمام ظرفیت ها، برای حمایت معلمان استفاده کنیم.
وی با تأکید بر اصل خدمتگزاری در دستگاه تعلیم و تربیت، اظهار کرد: تأسیس اداره آموزش و پرورش بخش لیلان، پشتیبانی برای معلمان در منطقه و منشاء برکت، در تربیت دانش آموزانی برای نظام جمهوری اسلامی خواهد شد که آینده نظام در دستان آنهاست.
نوری با اشاره به این که شهید باکری، در هر حال، خدمتگزاری به مردم را وظیفه خود می دانست، افزود: من و شما به عنوان معلم و کارمند اداری، باید پشتیبان معلمی باشیم که با تربیت صحیح، دانش آموزان را به مقام خدمتگزاری می رساند.
وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمتگزاری به نیروها برای مسئولان به عنوان وظیفه مطرح شده است. چنان که حضرت امام(ره) در سخنانشان میفرمایند: به من نگویید امام، بگویید خدمتگزار.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حمایت های بی دریغ خیّرین و توجه مردم به دستگاه تعلیم و تربیت، گفت: این مهم از برکاتی است که خداوند برای ما در دستگاه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی داده و اعتبار بسیار زیادی دارد.
وی به محرومیت های منطقه لیلان، اشاره و تأکید کرد: این محرومیت، محدودیت نیست و با تلاش و اراده کافی می توان بر مشکلات غلبه کرد.
سید علی موسوی؛ نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی  نیز در این آیین گفت: مردم لیلان و حومه آن با تأسیس آموزش و پرورش خیلی امیدوار و خوشحال هستند چرا که به واسطه این مهم بدون تردید شاهد رشد و توسعه تعلیم و تربیت در این بخش خواهیم بود.
لِیلان جنوبی‌ترین شهر استان آذربایجان شرقی از توابع شهرستان ملکان است.
این شهر در ۲۰ کیلومتری جنوب‌شرق ملکان، ۱۶۳ کیلومتری جنوب‌غرب تبریز و ۶۷۸ کیلومتری شمال‌غرب تهران واقع شده‌است.
حضور در اجلاس نماز دانش آموزی کشور، نشست صمیمی با منتخبین تشکل های دانش آموزی، دیدار با پیشکسوتان، معلمان منتخب و نمایندگان دانشجومعلمان و افتتاح و خشت گذاری چند پروژه آموزشی-تربیتی در استان آذربایجان شرقی از برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش در این استان است.
انتهای پیام/
مشکلات معلمان حل خواهد شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار