پیروزی مس در شب فرصت سوزی ها

1400/12/04 - 21:11 - کد خبر: 59464 نسخه چاپی

نصر: تیم مس سونگون ورزقان عصر امروز در دیداری نزدیکی حریف خود راگا تهران را با نتیجه دو بر یک شکست داد و بدرقه کرد.

به گزارش نصر، از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران، تیم مس سونگون ورزقان در ورزشگاه پورشریفی تبریز میزبان راگا تهران بود.
تیم مس سونگون که در دیدار قبلی مقابل صدرنشین لیگ یعنی گیتی پسند اصفهان نتیجه را واگذار کرده بود، تاحدودی امید خود را از قهرمانی داده است و به نظر می رسد همین موضوع در این دیدار هم تاثیر گذار بود؛ بطوریکه مس در همان دقایق ابتدایی صاحب یک ضربه پنالتی شد که این موقعیت با درخشش دروازبان حریف از دست رفت.
در ادامه این تیم مس بود که فشار را روی حریف حفظ کرده بود و بازهم بعد از پنج خطای بازیکنان راگا صاحب ضربه پنالتی شد که این بارهم دروازبان حریف آنرا مهار کرد.
در ثانیه های پایانی بازی هم مس سومین پنالتی بازی را از دست داد تا در این ناکامی هتریک کنند و بازی با نتیجه بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.
نیمه دوم با شروع طوفانی بازیکنان راگا شروع شد و این تیم توانست با گلزنی اسد شید تیم خود را پیش بیاندازد ولی این گل چند دقیقه بیشتر دوام نیاورد تا عروجی گل تساوی را به ثمر رساند. پس از این گل با یک درگیری لفظی پائولو، بازیکن برزیلی مس اخراج شد تا این تیم دقایقی را ۴ نفره بازی کند.
در ادامه این مس بود که با ضد حملات توانست به گل دوم برسد و بازی نیز با همین نتیجه به اتمام رسید و مس سونگون با این برد ۵۱ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند وتیم راگا تهران هم با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.
حمید بی غم سرمربی تیم مس سونگون ورزقان هم در پایان بازی در گفتگو با نصر با اعلام رضایت از بازی امروز شاگردانش گفت: امروز بازی مالکانه ای داشتیم ولی موقعیت هایمان را گل نکردیم و سه پنالتی از دست دادیم.
وی در ادامه با بیان اینکه نتیجه بازی قبلی در عملکرد این دیدار تاثیر گذار بود، افزود: ما تاثیر بازی قبلی را در نحوه عملکرد این بازی انکار نمی کنیم و هفته پیش قهرمانی را از دست دادیم و این واقعیتی است که وجود دارد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
پیروزی مس در شب فرصت سوزی ها نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار