خبر/

تحویل گیری 19 دستگاه اتوبوس خریداری شده از ایران خودرو دیزل

1400/12/04 - 15:00 - کد خبر: 59450 نسخه چاپی

نصر: سرپرست شهرداری تبریز از تحویل گیری 19 دستگاه اتوبوس خریداری شده از ایران خودرو دیزل و انتقال آنها به تبریز خبر داد.

به گزارش نصر،  یوسفی با اعلام این مطلب گفت: با مساعدت و پیگیری شورای محترم اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز و با تلاش مدیرعامل و همکاران شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه 19 دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده بامداد امروز وارد تبریز شد.
وی افزود: این اتوبوسها از نوع بنز آتروس تک کابین ساخت شرکت ایران خودرو دیزل می باشد و اعتبار لازم برای خرید این تعداد اتوبوس 855 میلیارد ریال بوده که از محل فروش اوراق مشارکت تامین و پرداخت شده است.
سرپرست شهرداری تبریز تصریح کرد: پس از طی تشریفات لازم برای واگذاری این اتوبوس ها به بخش خصوصی و با بهره برداری از اتوبوس های فوق در هفته های آتی شاهد افزایش کمی و کیفی در ارائه خدمات به همشهریان عزیز خواهیم بود.
یوسفی با اشاره به اینکه در سال های اخیر خرید اتوبوس از محل اوراق مشارکت صورت گرفته افزود:  با دریافت دو هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت در سال آینده نیز شاهد نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز خواهیم بود.
سرپرست شهرداری تبریز ابراز امیدواری کرد با اقداماتی در دست پیگیری، علاوه بر انعقاد قرارداد خرید 80 دستگاه اتوبوس در هفته های آتی و از محل اعتبارات شهرداری تبریز،  بتوان از تخصیص یارانه کمکی دولت محترم در سال 1401 ،تعداد بیشتری اتوبوس خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه نمود.
انتهای پیام/
تحویل گیری 19 دستگاه اتوبوس خریداری شده از ایران خودرو دیزل نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار