خبر/

پیام تسلیت رییس شورای اسلامی شهر تبریز به هموطنان زلزله زده در شهرهای سراب و میانه

1398/08/18 - 11:45 - کد خبر: 5945 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای اسلامی شهر تبریز در پیامی حادثه زلزله در شهرهای سراب و میانه را که موجب جان باختن تنی چند از هم استانی های گرامیمان شد را به خانواده های داغدار ایشان تسلیت گفت.

به گزارش نصر، در این پیام آمده است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«انا للّه و انا الیه راجعون»
وقوع زمین لرزه در استانمان که موجب جان باختن و مصدوم شدن تنی چند از هم استانی های گرامی، زخمی شدن تعدادی از ایشان و همچنین وارد شدن آسیب به اماکن مسکونی شد، موجب تاثر و تاسف گردید.

ضمن همدردی و همراهی با این عزیزان در امتحان الهی به وقوع پیوسته، این حادثه دردناک را به ملت ایران، مردم غیور شهرهای میانه و سراب و همچنین خانواده های داغدار ایشان تسلیت گفته و برای آسیب دیدگان و مجروحان از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مسئلت داریم و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد بهبود دل ها و تن های مصدوم این عزیزان باشیم.

مردم شریف ایران و آذربایجان شهید پرور، همواره نشان داده اند که با همت بلند و روحیه صبر این گونه حوادث غیرمترقبه را پشت سر گذاشته و با همراهی یکایک مردم به کمک هموطنان آسیب‌دیده شتافته، یار و مددرسان آنان بوده‌اند.

در این مصیبت وارده نیز مردم شهر تبریز همراه با دست اندرکاران شورای اسلامی شهر تبریز، در کنار هم استانی های آسیب دیده در شهرهای سراب و میانه هستند تا هر چه سریعتر شاهد تسکین آلام ایشان و استقرار آرامش در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/

پیام تسلیت رییس شورای اسلامی شهر تبریز به هموطنان زلزله زده در شهرهای سراب و میانه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار